Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lyst ti å dele min historie med dere. Jeg har forsøkt å få barn i over 6 år og de 4 siste årene har drevet med IVF. Disse årene har jeg vært igjennom 12 ferskforsøk og et fryseforsøk. Det har vært bare nedturer hele veien. Det hat vært utrolig tøft å se alle rundt meg blitt gravide både en og 2 ganger og bare få negative tester selv. Mitt siste forsøk nå i april kom oppturen. Jeg har testet positivt og er gravid. Er 5 uker på vei i dag.  Håper min historie kan gi noen der ute håp selv og det kan virke veldig mørkt i blant. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144275342-solskinnshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye vi skal også til Maigaard i sommer. Hva gjorde de annerledes der trur du som førte til graviditet?

Jeg tror det var litt tilfeldig at det var dette forsøket som gikk bra. Jeg har hatt mange forsøk hos Maigaard. Synes legen Kirk er veldig nøye og flink. Forsøkte jeg hadde nå sist fikk jeg en mye tykkere slimhinne enn det jeg har hatt tidligere. Begge eggene som ble satt innpå dag3 var veldig fine, brukte noen sprøyter med pregnyl for første gang etter innsett samtidig jeg følte meg mer optimistisk og lykkelig etter innsettet. Er det første forsøke ditt på Maigaard?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...