Gå til innhold

Sønnen skal feire 15-års dagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen skal innvitere klassen til 15-års bursdags feiring. Vi har lånt skolen.

Tenkte å servere pølser eller pizza fra Pizzabakeren.

De sier jo ikke ifra om de kommer eller ikke, så kan jo risikere å bli sittende med en stabel med pizzaer.

Tenkte ha det fra 17-20. Er det for lenge?

Anonymous poster hash: 7261f...f25

Skrevet

15 års dag som slutter kl 20? Det er vel da det pleier å begynne egentlig?

Hva har dere tenkt at ungdommene skal gjøre på skolen da? Har dere noe opplegg utover maten?

Skrevet

Fra 17-20 hadde ikke trukket mye gjester her dessverre, da er de knapt hjemme fra skole og trening. Pizza høres ut som en god plan, men jeg håper du har musikk og litt andre aktiviteter også?

Skrevet

Fra klokken 17-20 passer bedre for småbarn, hadde heller satset på 19.30-22.00. Hva mener du med for lenge, ungdommen ordner vel sin egen underholdning?

Anonymous poster hash: 78013...423

Skrevet

Når det har vært bursdager på skolen har de pleid å se film og har på musikk.

Skolen ligger nær sentrum av Oslo, vet ikke om alle får gå hjem alene så sent som f.eks kl. 22.

Tenkte at hvis det er på ettermiddagen så blir det jo som en sammenkomst?

Skrevet

Obs obs; han blir 15.

17-20 på en skole høres mer ut som en 5-årsdag.

Flytt det til 19-22/23, så høres det bedre ut.

Anonymous poster hash: 4b417...627

Skrevet

Hvordan feirer de andre 15 åringene bursdagen?

Her inviterer de 2-3 stk med på kino eller overnatting hjemme. Slike fester du prater om stoppet de med i 11-12 årsalderen.

Anonymous poster hash: cd5b8...02b

Skrevet

Høres ikke særlig spennende ut....

Skrevet

Sønnen min blir 15 i morgen, han skal ha med tre kompiser på peppes og kino..

Slike bursdager som du skisserer sluttet de med på barneskolen.

Om du skal ha alle bør du vel heller lage istand til klassefest, ha både gutter og jenter, legge opp til disco/musikk og ha det f.eks 19-22?

Å invitere bare guttene så de skal sitte og se på hverandre høres ærlig talt litt kjipt ut eller?

Anonymous poster hash: 9f26f...c4a

Skrevet

Hvorfor arrangerer du barnebursdag for 15-åringen din?

Anonymous poster hash: ec07c...664

Skrevet

Dette hørtes merkelig ut. Da jeg var ung arrangerte vi vår egen bursdag fra ungdomsskolealder. Foreldre hadde ingenting med disse å gjøre. Sikker på at dette er vanlig på hans skole?

Anonymous poster hash: 6336c...5f0

Skrevet

Sønnen min blir 15 i morgen, han skal ha med tre kompiser på peppes og kino..

Slike bursdager som du skisserer sluttet de med på barneskolen.

Om du skal ha alle bør du vel heller lage istand til klassefest, ha både gutter og jenter, legge opp til disco/musikk og ha det f.eks 19-22?

Å invitere bare guttene så de skal sitte og se på hverandre høres ærlig talt litt kjipt ut eller?

Anonymous poster hash: 9f26f...c4a

Jeg skrev ikke bare guttene? Skrev klassen.

Skrevet

Dette kan jo bli veldig koselig om det er slik de feirer i 10 klasse hos dere. Men ville absolutt endret klokkeslett, klokken 17.00 med pølser og brus er nok ikke det helt store.

Ville satt frem noe tacogreier, endret klokkeslettet til myyye senere og holdt meg skjult på festen slik at det ikke er bursdag med mor og far.

Hva tenker 15 åringen?

Skrevet

Jeg er enig med de over. Det er alt for tidlig på dagen. Min 13-åring går i en del klassebursdager, og da starter de vanligvis i 19.19.30-tiden og var 2,5-3 timer. Vi velger å hente ham da fordi vi ikke vil at han skal gå alene hjem i 22-tiden, men han hadde nok klart det altså, bare jeg som er litt hønemor ;)

Dersom det er lagt opp til at det kan danses og er litt partyfaktor, og i hvert fall om gutten din har en del venner og er likt i klassen, vil jeg tro du kan forvente at de fleste kommer. Og pizza, ev. taco, passer bedre enn pølser på den alderen. Kjøp også inn litt chips og annen snakcs som du setter utover og hold deg selv godt i bakgrunnen.

Anonymous poster hash: ea989...0f6
Skrevet

Dette kan jo bli veldig koselig om det er slik de feirer i 10 klasse hos dere. Men ville absolutt endret klokkeslett, klokken 17.00 med pølser og brus er nok ikke det helt store.

Ville satt frem noe tacogreier, endret klokkeslettet til myyye senere og holdt meg skjult på festen slik at det ikke er bursdag med mor og far.

Hva tenker 15 åringen?

Han tenker så tidlig som mulig. Pølser. Se film.

Men jeg tenker vi går for alternativet under; 19:30, taco, musikk.

Han går på en liten skole (privat), så de er bare 11 stk i klassen hans.

Skrevet

Jeg er enig med de over. Det er alt for tidlig på dagen. Min 13-åring går i en del klassebursdager, og da starter de vanligvis i 19.19.30-tiden og var 2,5-3 timer. Vi velger å hente ham da fordi vi ikke vil at han skal gå alene hjem i 22-tiden, men han hadde nok klart det altså, bare jeg som er litt hønemor ;)

Dersom det er lagt opp til at det kan danses og er litt partyfaktor, og i hvert fall om gutten din har en del venner og er likt i klassen, vil jeg tro du kan forvente at de fleste kommer. Og pizza, ev. taco, passer bedre enn pølser på den alderen. Kjøp også inn litt chips og annen snakcs som du setter utover og hold deg selv godt i bakgrunnen.

Anonymous poster hash: ea989...0f6

Takk for tips ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...