Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #1 Skrevet 12. mai 2016 Er veldig glad i dette og tenkte å lage til 17 mai men har aldri prøvd det før:) Tenkte å ha bringebær sylte og valnøtter i fyllet. Noen gode råd her? Anonymous poster hash: 82b43...6b0
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #2 Skrevet 12. mai 2016 Sukkerbrød er superenkelt å lage. Legg kaken i formen på hodet oppå en kjøkkenhåndduk så den ikke faller sammen. Pisk krem av 2 bokser fløte med 1 sa sukker pr.boks. Del sukkerbrød i 2 og dynk hver del med sukkervann. Smør på syltetøy på hver del og ha på krem. Mange muligheter med fyll i kaken. Også godt med vaniljekrem i midten og vanlig krem utenpå. Kjøp marsipan og kjevle ut(evt ferdig lokk). Pyntingen er det morsomste. Jeg bruker å skrive noe samt lage pynt av marsipanen. Baker da konditorfarge inni i marsipan. Lykke til😊 Anonymous poster hash: 079cc...3ec
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2016 #3 Skrevet 12. mai 2016 Masse gode råd hos nr. to. Anbefaler å kjøpe ferdig marsipanlokk første gang, jeg syntes det var litt knotete å kjevle det jevnt og fint og uten å få hull i lokken når jeg skulle løfte det. Anonymous poster hash: da104...929
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. mai 2016 #4 Skrevet 12. mai 2016 Jeg dynker bunnen med sitronbrus. Av fyll har jeg banan, vaniljekrem , pisket krem og bringebærsyltetøy , krem rundt og marsipanlokket til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå