Gå til innhold

Menslignende smerter og gravid

Anbefalte innlegg

Fant ut for 2 dager siden at jeg er gravid, og har i disse dagene hatt ganske menslignende smerter. De varer ikke lenge, men kommer som rier liksom. Er så redd for at noe skal være galt. Er dette helt normalt eller? 😳

Anonymous poster hash: d155e...070

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144275167-menslignende-smerter-og-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel helt normalt :)

Gratulerer med baby i magen :)

Kroppen din er nå en fabrikk som jobber på spreng, og dette kjennes. Google litt... Strekking/murring i livmor er ett av de vanligste symptomene i begynnelsen, livmoren din strekker seg for å lage plass til baby... Kroppen vår er jammen fantastisk! :)

Lykke til med graviditeten :)

Som regel helt normalt :)

Gratulerer med baby i magen :)

Kroppen din er nå en fabrikk som jobber på spreng, og dette kjennes. Google litt... Strekking/murring i livmor er ett av de vanligste symptomene i begynnelsen, livmoren din strekker seg for å lage plass til baby... Kroppen vår er jammen fantastisk! :)

Lykke til med graviditeten :)

Tusen takk for svar, blir liksom veldig redd for at noe skal være galt, så ble veldig lettet nå😄

Takk, prøvde i 8 måneder før den endelig satt. Er kjempe lykkelig ☺️

Gratulerer :)

Helt normalt. Jeg hadde menslignende smerter og murringer av og på gjennom hele 1. trimester.

Tusen takk 😊

Takk for at dere svarer meg. Man blir liksom så redd for at noe skal være galt når spiren endelig satt etter lang tid. Så er veldig beroligende når dere sier at det ikke er noe farlig 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...