Gå til innhold

For en magisk mnd dette ser ut som å være...

Anbefalte innlegg

... Hver dag ruller det inn lykkelige meldinger om positive tester :)

Gratulerer så mye til dere alle sammen.

Og til dere som venter (inklusiv meg selv ;)) Masse, masse lykke til! La oss håpe mange flere får positive tester denne mnd og de nærmeste mnd som kommer :)

Fortsetter under...

Ja, fantastisk mnd. for mange dette! Jeg venter spent på å kunne teste på lørdsgsmorgen 😁

Spennende :) jeg skal teste søndag morgen, vi får krysse fingre.

Jeg tar det mer med ro denne mnd, er bare i pp 2, og pp1 tok helt av haha jeg hadde alt av symptomer (bare tullball) og klarte ikke tenke på annet. Heldigvis er jeg mer realistisk nå, for dette kan jo ta tid, og kan ikke gå rundt hver mnd og være så sprø som sist mnd hehe... jeg leste meg grønn her inne, googlet og stod i, var helt på tur. Det er jo stort når man bestemmer seg for å prøve, så fikk et aldri så lite oppheng :D Jeg lyver om jeg sier at jeg ikke håper, tenker og ønsker denne mnd også, men er langt roligere :)

Hehe, ja man blir helt tussete i babymodus! Krysser fingrene for deg :) Her er det pp14, så jeg prøver å tenke minst mulig på det for å ikke bli helt gal. Den dagen(om det engang skjer) at jeg får knallpositiv test så tror jet at jeg kommer til å svime av, hihi

Hehe, ja man blir helt tussete i babymodus! Krysser fingrene for deg :) Her er det pp14, så jeg prøver å tenke minst mulig på det for å ikke bli helt gal. Den dagen(om det engang skjer) at jeg får knallpositiv test så tror jet at jeg kommer til å svime av, hihi

Pp 14? Da synes jeg virkelig det er din tur nå! :)

Så du hadde fått svak strek her om dagen, så jeg håper lørdag er den store dagen, og at alt går fint!

Lykke til! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...