Gå til innhold

Silikon...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme hit, men jeg vurderer sterkt å ta en brystforstørrelse. Med et utgangspunkt med små pupper, og totalt flere år med amming, så er det ingenting igjen. Seriøst, når jeg ser på før/etter-bilder av folk som har tatt operasjon så finner jeg ingen som har et så dårlig utgangspunkt som jeg :eeeh:

Derfor vil jeg operere, ikke for å få store pupper (det ville ha sett rart ut på kroppen min), men for å få PUPPER. Slik det er nå tør jeg ikke vise meg I bikini eller gud forby dra i svømmehallen med barna og dusje sammen med andre... Så jeg vil gjerne på forhånd ha meg frabedt alle bimbo-antydninger :)

Lurer på om det er noen som vil dele erfaringer? Har bestilt time på Aleris Drammen, men finner lite omtaler.

vil gjerne også ha erfaringer om hvordan tiden rett etterpå er. Jeg har egentlig ikke tid til å ta fri fra jobben, men skjønner jo at det må bli noe fravær. Jeg har mulighet for hjemmekontor, så håper det gjør at jeg kanskje ikke trenger så veldig mange dager fravær...

Håper på ærlige og mange svar! Jeg har ikke bestemt meg ennå. Men har veldig lyst, og tror at jeg faktisk vil få et bedre liv med pupper. For jeg ser på det som en rekonstruksjon, ikke en forstørrelse :)

Anonymous poster hash: 9dc61...f1d
Skrevet

Jeg var i akkurat samme situasjon som det og gjorde noe med det for 3 år siden. Aleris i Oslo. Hadde ingenting igjen etter to lange amminger. Jeg er høy og tynn og kirurgen nevnte 330 ml i hver pupp men jeg ønsket ikke bimbo-looken. Satt inn 275 ml under musklen. Mer enn nok for meg. Ser naturlig ut og ser ut som vanlige fyldige pupper.

Under muskelen er mer smertefullt enn over muskel i etterkant men blir bedre resultatet hvis du er tynn.

Jeg opererte på en onsdag. Tok torsdag og fredag fri og var tilbake på jobb mandagen etter. Jeg hadde kontorjobb så gikk greit men verket litt og jeg kunne ikke løfte armene høyt. Men satt rolig på kontoret med armene hvilt på pulten og tastaturet. Gikk helt fint. Etter enda noen dager var jeg mye bedre.

Anonymous poster hash: 6c8e2...105

Skrevet

Jeg har sett så mange bivirkninger av slike operasjoner at jeg ville aldri ha gjort det!

Jeg er i den situasjonen at jeg er tilbydt å få fjernet brystene mine + rekonstruksjon. Om jeg skulle bestemme meg for å fjerne, da vil jeg ikke legge inn noe, da blir jeg flat, og det kan jeg leve med fremfor risikoen ved både operasjonen og ev. bivirkninger av implantatene.

Anonymous poster hash: 91f35...7db
Skrevet

Jeg var også i samme situasjon. To barn og sykdom med massiv vektnedgang gjorde at jeg var helt flat. Var til to konsultasjoner før jeg valgte Fornebuklinikken. La inn 255 anatomiske under muskelen. Var hjemme en uke, men var i konfirmasjon etter 5 dager. Mye smerter de første dagene. Bruker 70 D nå og er veldig fornøyd. De er fastere enn vanlige pupper. Nå har det gått ca 1 år og de ser fine ut. Ansatt i undertøysbutikk sa at at de er de fineste hun har sett og at kirurgen har gjort en veldig bra jobb. Så velg en kirurg og klinikk du har tillitt til.

Anonymous poster hash: cce2f...1bf

Skrevet

Jeg tok buk plastikk på Aleris i Drammen, og er ikke fornøyd med resultatet. De gjorde flere feil. Så hadde bare vært skeptisk til den klinikken.

Her er det 7 år siden jeg tok silikon, og kunne ikke vært mer fornøyd. Har alltid hatt fine pupper, helt til jeg var ferdig med å amme sistemann, da forsvant de. Så jeg fylte de bare opp igjen. Jeg ble operert på Colosseum klinikken i Oslo. Kjenner flere som er operert der, og alle er veldig fornøyde.

Anonymous poster hash: 9b79e...469
Skrevet

Jeg er småtykk og la inn silikon over muskel. Det vises når jeg er naken at puppene ikke er ekte ,de er litt for faste for en ellers dvask dame. Men jeg er veldig fornøyd. Hadde ingen ønske om store bryster, ville bare ha bryster. Opererte torsdag, var sengeliggende fredag, tilbake på kontorjobb mandag.

De beste 30 000 jeg har brukt noengang.

Anonymous poster hash: 28d44...e19

Skrevet

Tusen takk for svar dere!

Skulle gjerne hatt flere erfaringer fra Aleris/Teres i drammen... Lover ikke godt at den eneste som har nevnt dem er misfornøyd...

Håper på mange flere erfaringer her! :)

Skrevet

Jeg har sett så mange bivirkninger av slike operasjoner at jeg ville aldri ha gjort det! Jeg er i den situasjonen at jeg er tilbydt å få fjernet brystene mine + rekonstruksjon. Om jeg skulle bestemme meg for å fjerne, da vil jeg ikke legge inn noe, da blir jeg flat, og det kan jeg leve med fremfor risikoen ved både operasjonen og ev. bivirkninger av implantatene.   Anonymous poster hash: 91f35...7db

Kan jeg spørre hvorfor du har fått dette tilbudet?Jeg ble også tilbudt dette,p.g.a genfeil som gir veldig stor sjanse for brystkreft.

Anonymous poster hash: 7550a...fe9

Skrevet

Ingen flere? :)

Skrevet

dytter :)

Skrevet

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme hit, men jeg vurderer sterkt å ta en brystforstørrelse. Med et utgangspunkt med små pupper, og totalt flere år med amming, så er det ingenting igjen. Seriøst, når jeg ser på før/etter-bilder av folk som har tatt operasjon så finner jeg ingen som har et så dårlig utgangspunkt som jeg :eeeh:

Derfor vil jeg operere, ikke for å få store pupper (det ville ha sett rart ut på kroppen min), men for å få PUPPER. Slik det er nå tør jeg ikke vise meg I bikini eller gud forby dra i svømmehallen med barna og dusje sammen med andre... Så jeg vil gjerne på forhånd ha meg frabedt alle bimbo-antydninger :)

Lurer på om det er noen som vil dele erfaringer? Har bestilt time på Aleris Drammen, men finner lite omtaler.

vil gjerne også ha erfaringer om hvordan tiden rett etterpå er. Jeg har egentlig ikke tid til å ta fri fra jobben, men skjønner jo at det må bli noe fravær. Jeg har mulighet for hjemmekontor, så håper det gjør at jeg kanskje ikke trenger så veldig mange dager fravær...

Håper på ærlige og mange svar! Jeg har ikke bestemt meg ennå. Men har veldig lyst, og tror at jeg faktisk vil få et bedre liv med pupper. For jeg ser på det som en rekonstruksjon, ikke en forstørrelse :)

Her følte jeg meg truffet.

Ammet 5 barn og dei henger på knea. Få få orden på detta.

Anonymous poster hash: 2d486...6ab

Skrevet

Kjenner ikke klinikken, men alle jeg kjenner som har tatt pupper er kjempefornøyd, og det ser naturlig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...