Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

styrer med. I går gjekk det rett til HELVETE det som jeg har slitt med i ca 8 mnd.

Men saken er, skal 3 juni prøve igjen går det til H..... da og ?

Og eit spørsmål til når gravid ?

15.10.71

Takker for svar.

I går? Hadde ikke du MA i april? Hadde du enda en i går? Eller var det eggløsning som ikke kom?

Du skriver også i en annen tråd at du har prøvd i 20mnd.

Vanskelig å spå, når informasjonen er så forskjellig.

Det er mye mulig det er jeg som misforstår innleggene dine, at det er noe jeg ikke forstår, så ikke meningen å være krass her.

Jeg krysser fingrene for deg og håper drømmen din går i oppfyllelse snart :)

Masse masse lykke til 3.juni! :)

Anonymous poster hash: 709c9...aff

I går? Hadde ikke du MA i april? Hadde du enda en i går? Eller var det eggløsning som ikke kom?

Du skriver også i en annen tråd at du har prøvd i 20mnd.

Vanskelig å spå, når informasjonen er så forskjellig.

Det er mye mulig det er jeg som misforstår innleggene dine, at det er noe jeg ikke forstår, så ikke meningen å være krass her.

Jeg krysser fingrene for deg og håper drømmen din går i oppfyllelse snart :)

Masse masse lykke til 3.juni! :)

Det første spørsmålet har ingen ting med graviditet og gjøre. Det andre spør eg om når gravid. Vil ikkje ut med kva det er. Da avslører jeg mykje.

Det første spørsmålet har ingen ting med graviditet og gjøre. Det andre spør eg om når gravid. Vil ikkje ut med kva det er. Da avslører jeg mykje.

Da forstår jeg :)

Du har allerede klart å bli gravid en gang, så jeg har troen på at dette skal gå din vei :)

Noe sier meg at du fortjener noe godt i livet ditt nå, at noe endelig går din vei (ikke at man trenger å være synsk for å se det) Jeg sender uansett gode tanker din vei, og du, vær positiv, ikke stress og legg fra deg vonde tanker. Bygg opp kropp og sinn til 3. Juni :)

Du må få ut indre stress, så skal du se at dette ordner seg.

Kroppen jobber ikke på lag når man ikke har det bra.

Lykke til! :)

Da forstår jeg :)

Du har allerede klart å bli gravid en gang, så jeg har troen på at dette skal gå din vei :)

Noe sier meg at du fortjener noe godt i livet ditt nå, at noe endelig går din vei (ikke at man trenger å være synsk for å se det) Jeg sender uansett gode tanker din vei, og du, vær positiv, ikke stress og legg fra deg vonde tanker. Bygg opp kropp og sinn til 3. Juni :)

Du må få ut indre stress, så skal du se at dette ordner seg.

Kroppen jobber ikke på lag når man ikke har det bra.

Lykke til! :)

Takker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...