Gå til innhold

Noen her som har vært gravid uten et eneste symptom?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg bare 9dpo, så kan sikkert ikke regne med så mye symptom, men leser om så mangt og mange symptomer som dukker opp tidlig.

Jeg har ingen symptomer overhodet, bortsett fra et lass med kviser jeg aldri har hatt før, men har stresset mye i det siste, så regner veldig med de kommer av det.

Vi er i 2pp., og regner med det kan ta tid før vi blir gravide, men håper jo alikevel :)

Lurte meg selv trill rundt i 1.pp, hadde alt av symptomer, virkelig alt, trodde jeg haha...

Så nå prøver jeg å ta det hele med ro, og så langt, null symptomer, men så fikk jeg det for meg "burde jeg ikke hatt symptomer?" Haha denne prøvingen er en påkjenning. Jeg sitter noen dager å nesten holder pusten mens jeg leser innlegg her inne, de som har prøvd lenge, all venting og all skuffelse når TR kommer, men heldigvis er det mange gla' historier også.

Jeg krysser fingrene for dere alle!

Masse lykke til alle som prøver og venter, dette er spennende :)

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen symptomer før den positive testen, og det er helt vanlig at symptomene kommer etter at man allerede har testet positivt. Selv etter positiv test er det hele normalt at man går et par uker før man begynner å få symptomer.

Og som over, 9DPO er veldig tidlig, og mangel på symptomer betyr ingenting :)

Har egentlig ikke hatt noen symptomer før uke 5 i noen av graviditetene. Nå sist hadde jeg en sterk mistanke så allikevel da, siden jeg ikke hadde mensmurringer i dagene før IKM, men en annen type murring :) dette er 6 graviditeten min, så jeg kjente igjen "gravidmurringen" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...