Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #1 Skrevet 10. mai 2016 hvordan er dere? jeg synst jeg blir så tiltaksløs. har masse tanker og ting jeg vil gjøre i huset. men orker ikke noe. Anonymous poster hash: 319e2...122
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #3 Skrevet 10. mai 2016 Hodet mitt blir mere ryddig. Jeg gjør masse husarbeid osv men etter en mnd på det så begynner jeg å bli sliten å bli hypokonder aktig så da tar jeg meg en pause uten at legen vet det Kanskje dj har for høy dose? Anonymous poster hash: 7a8e4...865
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #4 Skrevet 10. mai 2016 spiser ikke så mye så kan være jeg går tom for energi. nei har trappa ned på dosen. så tar 40 morgen og 20 ettermiddag. jeg tar meg en pause og ser om jeg blir bedre hi Anonymous poster hash: 319e2...122
christine31 Skrevet 10. mai 2016 #5 Skrevet 10. mai 2016 Jeg blir akkurat som en over her sier Etter en periode blir jeg "tung" og må faktiskt pasuse medisinene. Sover mye mere nå en før. Er like sliten som før men før klarte jeg ikke å sovne. Jeg har bedt om ny henvisning pga dette etter 3 år med ritalin så ska vel da kanskje evnt bytte? Dem fungerer jo ikke optimalt
mamma_bergen Skrevet 10. mai 2016 #6 Skrevet 10. mai 2016 Jeg gikk på ritalin i 3 år, så orket jeg ikke mer. 6var utrolig sliten, lat og tiltaksløs, hadde overhode ingen energi, var sur og grinete og veldig følsom, som om jeg gikk med nervene på utsiden. Sluttet på eget initiativ og fikk det egentlig mye bedre. Gjerne fordi jeg lærte meg selv og diagnosen å kjenne, og nå har jeg gått mange år uten og klarer meg veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #7 Skrevet 10. mai 2016 Jeg bruker 30mg Ritalin depo to ganger om dagen * Jeg har bedre konsentrasjon * jeg klarer å (stort sett) fullføre alle oppgaver, før hadde jeg 10-15 oppgaver på gang - nå 4-5 jeg blir ferdig med. * jeg sover mer * blir mindre sosialt sliten * takler store folkemengder og senter bedre * jeg klarer å se en hel film eller serie uten å måtte gjøre noe i tillegg * er mindre hissig * bedre tålmodighet * har mer kontrollerte impulshandlinger * mer i vater Og veldig mye mer Ingen bivirkninger og brukt i ca 1 år Har kombinert ADHD Anonymous poster hash: 876ef...f26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå