Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #51 Skrevet 10. mai 2016 Da nådde vi vel trollegrensa. Anonymous poster hash: 98a43...995
Hjertefru Skrevet 10. mai 2016 #52 Skrevet 10. mai 2016 Helt enig i at barn og alkohol kan være en trøblete kombinasjon, og at fyll og amming ikke hører sammen. Selv drakk jeg imidlertid gjerne et par glass og ammet etterpå. Ikke full. Det som forundrer meg litt er argumentet om at det må da gå an å avstå fra vin den korte perioden man er gravid og ammer. Avhold under graviditet er en selvfølge, det er jo de 9 mnd x antall unger. Regnet ut for artighet hvor lenge jeg da hadde måttet klart meg uten alkohol, hvis man plusser på avhold under prøving og amming. Skulle jeg holdt gullstandarden for mødre burde jeg da vært helt avholds i drøye 12 år. Synes dette er et ganske stort offer. I hvertfall hvis mesteparten er et symbolsk offer, som ei så treffende sa her.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #53 Skrevet 10. mai 2016 Ehh, nå må du nesten innse at spørsmålet hennes er delt i to. En del der hun spør om vitenskapelige fakta, en del der hun spør om vår mening. Hvor finner du den delen? Usynlig skrift? Anonymous poster hash: 7e767...254
*Miss Marple* Skrevet 10. mai 2016 #54 Skrevet 10. mai 2016 Helt enig i at barn og alkohol kan være en trøblete kombinasjon, og at fyll og amming ikke hører sammen. Selv drakk jeg imidlertid gjerne et par glass og ammet etterpå. Ikke full. Det som forundrer meg litt er argumentet om at det må da gå an å avstå fra vin den korte perioden man er gravid og ammer. Avhold under graviditet er en selvfølge, det er jo de 9 mnd x antall unger. Regnet ut for artighet hvor lenge jeg da hadde måttet klart meg uten alkohol, hvis man plusser på avhold under prøving og amming. Skulle jeg holdt gullstandarden for mødre burde jeg da vært helt avholds i drøye 12 år. Synes dette er et ganske stort offer. I hvertfall hvis mesteparten er et symbolsk offer, som ei så treffende sa her. Men når man nyter sitt offer, når man føler seg litt opphøyet av å ofre ditt og datt, da er det nok verd det. Så får vi andre som er trygge på at vi er god nok kose oss litt ekstra.
savvy Skrevet 10. mai 2016 #55 Skrevet 10. mai 2016 Da nådde vi vel trollegrensa. Anonymous poster hash: 98a43...995 Selv om noen mener noe helt annet enn deg, og det høres merkelig ut. Så betyr ikke det at personen troller, du skjønner det ? Jeg står ved det jeg har sagt jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #56 Skrevet 10. mai 2016 Selv om noen mener noe helt annet enn deg, og det høres merkelig ut. Så betyr ikke det at personen troller, du skjønner det ? Jeg står ved det jeg har sagt jeg. Haha, du er nok en koselig dame å ha i hus. Jeg dauer. HI: Drikk vin. Anonymous poster hash: a4ec5...37b
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #57 Skrevet 10. mai 2016 Haha, du er nok en koselig dame å ha i hus. Jeg dauer. HI: Drikk vin. Anonymous poster hash: a4ec5...37b Tror nok mannen min setter pris på at jeg setter hans datter foran meg selv ja. Så jeg tror nok ikke det er noe problem. Skal sende blomster i begravelsen jeg. Anonymous poster hash: f244e...95c
savvy Skrevet 10. mai 2016 #58 Skrevet 10. mai 2016 Tror nok mannen min setter pris på at jeg setter hans datter foran meg selv ja. Så jeg tror nok ikke det er noe problem. Skal sende blomster i begravelsen jeg. Anonymous poster hash: f244e...95c Overhodet ikke meningen å være anonym
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #59 Skrevet 10. mai 2016 Du er anonym.. Anonymous poster hash: 98a43...995
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2016 #60 Skrevet 10. mai 2016 Hahaha! Det kommer knapt noe som helst alkohol i melka etter et glass, det er det samme som du skulle sitte der på din høye hest og kalle alle andre dårlige mødre fordi de ikke klarer å holde seg unna kaffe mens de ammer... (Dere skjønner denne ikke er til hi ) Hi: et glass vin går helt fint når barnet er 4 mnd. Vent i 2-3 timer med å amme. (Sier ammeekspert Gro nylander.) Anonymous poster hash: 441f5...d76
savvy Skrevet 11. mai 2016 #61 Skrevet 11. mai 2016 Hahaha! Det kommer knapt noe som helst alkohol i melka etter et glass, det er det samme som du skulle sitte der på din høye hest og kalle alle andre dårlige mødre fordi de ikke klarer å holde seg unna kaffe mens de ammer... (Dere skjønner denne ikke er til hi ) Hi: et glass vin går helt fint når barnet er 4 mnd. Vent i 2-3 timer med å amme. (Sier ammeekspert Gro nylander.) Anonymous poster hash: 441f5...d76 For koffein er jo også såklart greit å proppe ungen full med ikke sant ? Le så mye du bare orker, jeg synes mødre som drikker alkohol når de ammer er dårlige mødre i den forstand at de setter egen nytelse først. Kall det å sitte på en høy hest eller hva du vil. Samme for meg. Dere får enkelt nok bare akseptere at jeg og garantert flere andre ( bare ikke dib ) tenker eksakt det samme. Nå er jeg rett og slett lei av å diskutere samme sak opp og i mente. Dere har en mening, jeg en annen. Ikke så mye noen av oss får gjort. Hi, kos deg med vinen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå