Gå til innhold

bachelor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjør debatt kor mange sida bør drøftningsdelen i oppgaven være på?

Anonymous poster hash: cca43...60e

Skrevet

Så mange sider at du får fram de poengene du vil få fram..?

Skrevet

Skjønner ikke helt hva dette er å kjøre debatt på...

Anonymous poster hash: b3b8b...34c

Skrevet

Atte hva? Jeg sitter med tilsvarende bacheloroppgave selv nå (200-nivå) og gjorde det samme før jul. Den før jul hadde på sett og vis ikkedrøftingsdel, eller en liten den, fordi det var en undrsøkende oppgave. Den jeg skriver på nå har drøftingen spredd utover fordi det er ulike momenter jeg belyser. Hvor mange sider en drøftingsdel bør ha er jo både avhenig av fag, hvor lang oppgaven skal være totalt og emne du skriver om.

Anonymous poster hash: ff217...f5c
Skrevet

Vi fikk beskjed om at drøftingsdelen skulle være en tredjedel av oppgaven:) men vi hadde en ganske liten bacheloroppgave (6000 ord).

Anonymous poster hash: 7c3e6...cf8

Skrevet

Vi fikk beskjed om at drøftingsdelen skulle være en tredjedel av oppgaven:) men vi hadde en ganske liten bacheloroppgave (6000 ord).

Anonymous poster hash: 7c3e6...cf8

Jeg tror det er normal lengde. Begge mine har vært på 6000 ord også.

Anonymous poster hash: ff217...f5c

Skrevet

Der jeg går er en bachelor på 9000ord, og drøftningskapittelet bør ha flere ord enn de andre kapitlene.. Så jeg regner ca 3000ord i min oppgave.

Anonymous poster hash: 5a1c8...3e4

Skrevet

Vi har 25 sider, er på 9300 ord nå, tre sider til å skrive før jeg må begynne å ta bort problet mitt er at jeg får maks 5-6 sider drøftning. Har lest andre oppgaver der delen er på ca 10 sider. Er dette et krav at refleksjonen skal være halve oppgaven? Jeg kan ikke huske at vi har fått den infoen men så er refleksjon svært viktig hos oss.

Skrevet

Jeg har foreløpig 19 000 ord. Teori er presentert i et kapittel, resultater og drøfting i et annet. Drøftinga hos meg er bare fem eller seks sider ettersom teorien som drøftes med empirien allerede er skrevet tidligere.

Anonymous poster hash: b0971...8da

Skrevet

Så bra godt å høre :) har så lite lyst å ta bort noe, føler mye av den røde tråden kan bli borte da. Oppsettet vårt høres likt ut som deg med 19000 ord så da ble hjertet litt roligere :)

Skrevet

Jeg har foreløpig 19 000 ord. Teori er presentert i et kapittel, resultater og drøfting i et annet. Drøftinga hos meg er bare fem eller seks sider ettersom teorien som drøftes med empirien allerede er skrevet tidligere.Anonymous poster hash: b0971...8da

Mener du seriøst at du skriver bachelor og foreløpig har 19 000ord? Det er den lengste bacheloren jeg noen gang har hørt om! Dette må jo være skrivefeil? En master er jo ofte rundt 20 000...

Skrevet

Drøftingen skal hos oss være ca 1/3- halve oppgaven. Dvs en ganske stor del

Anonymous poster hash: 96109...605
Skrevet

Mener du seriøst at du skriver bachelor og foreløpig har 19 000ord? Det er den lengste bacheloren jeg noen gang har hørt om! Dette må jo være skrivefeil? En master er jo ofte rundt 20 000...

Det er sikkert forskjell på studieretningene, tror du ikke ;) samboeren min tar byggingenør og holder på med bacheloroppgaven nå, de skal levere en oppgave på langt over 20000 ord. Oppgaven er på ca 120 sider... (!)

Anonymous poster hash: 9124a...de7

Skrevet

Det er ikke skrivefeil. Poenget er vel at det kommer helt an på oppgavens oppsett.

Anonymous poster hash: b0971...8da

Skrevet

Nettopp levert bacheloroppgaven min. Jeg hadde 19 sider med prensetasjon og drøfting av data. Totalt er oppgaven ca 50 sider. 

Anonymous poster hash: 1b945...aae
Skrevet

Like mye teori som drøfting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...