Gå til innhold

Fluer - jeg klikker snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, vi har EN dag med finvær her, og det er nok til en sinnsyk oppblomstring av fluer. Hadde døra åpen i går (huset vårt blir skikkelig badstu når det er sol og varmt ute. Dører og vinduer må opp, har ikke ventilasjonsanlegg etc) og nå kryr det av fluer inne. Blir gal av de (bare nå mens jeg skriver virrer det 6 stk rundt meg...). Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre at de vil komme inn i huset?? Det blir fort maaange så å ta alle med fluesmekker er jo et evigvarende prosjekt (nye kommer jo inn igjen)..

Har baby hjemme så veldig skeptisk til type giftstoffer i insektssprayer etc.. vil ikke mini skal utsettes for noe skummelt...

Anonymous poster hash: 49752...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp fluenett beregnet til vinduer og dører, de festes med borrelås, kan lett klistres opp når man skal åpne opp vinduer/dører, vi har det på vinduene vi bruker å åpne, i inngangsdøren henger en blank pose med litt vann i, den reflekterer sollyset, noe som holder fluene unna :)

Anonymous poster hash: 965ce...915
Skrevet

Takk :) vet du hvor man får kjøpt det? Har Europris og jernia like i nærheten, hvis de ikke har der må jeg kanskje bestille på nettet?

Anonymous poster hash: 49752...db8

Skrevet

Kan hende Jernia har det, vi kjøpte på Maxbo selv. Jula har det, Clas Ohlson også.

Jysk har brukt å ha det, men de løsner lett fra hjørnene i vinduene.

Anonymous poster hash: 965ce...915

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...