Mamma&skatt Skrevet 9. mai 2016 #1 Skrevet 9. mai 2016 Hei, lurer på om noen har opplevd å få frostanfall om natten uten å ha feber? Jeg våknet midt på natta av at jeg frøs og skalv ukontrollerbart selv om vi har sommertemperatur her. Hev på meg dyna og så gav det seg etterhvert. Husker jeg hadde det slik et par ganger i løpet av forrige svangerskap også, men da så ille at jeg måtte dusje med varmt vann og få mannen min til å holde rundt meg og varme meg.. Finner ingenting på nettet om dette.. Takker for svar :-)
Kjerringa med agurken Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Hei, lurer på om noen har opplevd å få frostanfall om natten uten å ha feber? Jeg våknet midt på natta av at jeg frøs og skalv ukontrollerbart selv om vi har sommertemperatur her. Hev på meg dyna og så gav det seg etterhvert. Husker jeg hadde det slik et par ganger i løpet av forrige svangerskap også, men da så ille at jeg måtte dusje med varmt vann og få mannen min til å holde rundt meg og varme meg.. Finner ingenting på nettet om dette.. Takker for svar :-)Hatt fryseanfall flere ganger denne graviditeten. Prøv å ikke bli kald i første stedet (bruk ull). Her gikk det over etter en stund, men fikk skikkelig brystspreng under frostanfallene. Hvis du begynner å bli litt kald får du bare finne et teppe og mer tøy først som sist.Lykke til med graviditeten
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 Aldri opplevd det som gravid, men rett etter fødsel. Da skyldtes det en alvorlig infeksjon i livmoren, som faktisk kan få dødelig utfall. Jeg ble innlagt på intensiv-avdelingen og fikk fem tøffe dager på sykehuset, men kom fra det med livet i behold. Så, jeg tenker at frostanfall skal man ta seriøst, men hvis du ellers føler deg frisk og fin er det sikkert ikke noe å bekymre seg for, evt tar du bare en telefon til lege/ JM og hører litt for sikkerhets skyld Anonymous poster hash: 45d5d...8df
Julie (: Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Du har ikke en uvi som begynner å gå opp i nyrene? Kan sikkert ikke skade å levere en urinprøve.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Støtter den! Anonymous poster hash: 45d5d...8df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå