Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er dansk, og vi bor i Danmark. Men jeg er norsk, og har naturlig nok norsk familie.

Vi elsker navnet Beatrice, men jeg kan ikke riste av meg tanken på at det er kanskje litt belastet? Altså litt det man kaller "Ung-mor" navn? Vi er godt voksne mennesker, med utdannelse og et stabilt liv. Men hva synes dere?

Vi vurderer også Josefine Andrea, men Beatrice har "førsteplassen".

Anonymous poster hash: 4097a...8ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint og klassisk navn. Jeg forbinder det ikke med unge foreldre. Gå for det!   ;)  Synd om dere lar dere påvirke pga andres eventuelle meninger, hvis dette navnet står på førsteplassen.

Anonymous poster hash: 332e6...ec0
Skrevet

Synes det er litt hardt (i alle fall på norsk), og tenker litt at det er en "ikke snill" person (men vet ikke hvorfor, kanskje fra en film eller bok eller noe?). Men tror ikke jeg ville tenkt ung mor. Velg det navnet DERE liker best:)

Anonymous poster hash: 99490...fca

Skrevet

Synes det er litt hardt (i alle fall på norsk), og tenker litt at det er en "ikke snill" person (men vet ikke hvorfor, kanskje fra en film eller bok eller noe?). Men tror ikke jeg ville tenkt ung mor. Velg det navnet DERE liker best:)

Må legge til at jeg synes både Josefine og Andrea er nydelige. Men, igjen, velg deres favoritt:)

Skrevet

Jeg er nok dessverre den typen som anser det som litt småharry at et skandinavisk barn (uten røtter til engelskspråklige land) heter Beatrice. Samtidig som det uttalemessig fungerer fint i Norden. Hadde valgt Josefine eller Andrea før Beatrice, men det viktigste er at dere liker navnet :-) Navnet skjemmer ingen.

Skrevet

Det er fint,men må nok si jeg liker Josefine bedre :)

Skrevet

Er dessverre ikke så glad i navnet Beatrice! Men Josefine er fint☺

Skrevet

Beatrice er anderledes og kult! Ser ikke på det som et "ung-mor" navn i det hele tatt. Gå for navnet dere liker best, det er det viktigste:)

Anonymous poster hash: 15fb5...406
Skrevet

Josefine er mitt favorittnavn :)

Anonymous poster hash: 5005b...e2f
Skrevet

Jeg liker Josefine og Andrea mye bedre, men gå for det dere liker best.

Skrevet

Synes det er fint! Ikke noe harry eller ung mor over det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...