rød Skrevet 8. mai 2016 #1 Del Skrevet 8. mai 2016 Hei Ønsker å høre litt andre meninger 😊 Vi har prøvd å bli gravid siden juli ifjor. ( tok ut spiralen da). Mista 2 ganger etter det. Har en slitsom jobb med upraktiske arbeidstider mtp 3 barn og mann offshore. Fått meg 1 års vikariat i ny jobb med bedre arbeidstider. Skal vi vente med å prøve til høsten så jeg ikke plutselig er gravid midt i 1 års vikariatet eller skal vi prøve videre... Blir 36 i år og føler jeg begynner å bli gammel. Men litt dumt å komme midt i et 1 års vikariat å bli gravid? Takker for innspill 😊 Dette er for øvig en jobb som letter min hverdag utrolig mye da jeg slipper å organisere barnevakt pga jeg må på jobb slik jeg må nå. Kan aldri hente og levere samme dag pga jeg ikke rekker det før åpning/stenging i BHG. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144274669-bli-gravid-eller-vente-ny-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2016 #2 Del Skrevet 8. mai 2016 Hei:-) Dette er helt klart en avgjørelse du må ta på egenhånd - men jeg kan jo si hva jeg tenker (mulig jeg er noe påvirket av at jeg er prøver selv, men :-)) For det første: er det utsikter til fast jobb/ønsker du det? Jeg har nettopp vært gjennom månedsvis med vikariater, og fikk endelig fast jobb i november i fjor. Vi bestemte oss for at barn ikke var aktuelt før fast jobb var på plass, og nå har jeg jo fått det. Du sier dere har prøvd en stund, og det er jo ikke ulovlig å bli gravid selv om du er i et ettårig vikariat. Jeg tror jeg hadde tatt ting som det kommer - skjer det, så skjer det :-) Dersom du ønsker fast jobb er det jo litt annerledes, da hadde det kanskje vært en fordel å vente til du vet noe mer om fremtidsutsiktene i den nye jobben? Anonymous poster hash: 9e68d...8a7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144274669-bli-gravid-eller-vente-ny-jobb/#findComment-147886455 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå