Gå til innhold

Noen som har opplevd falsk positiv etter hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Hjelpes! Har tenkt hele uka at jeg skal melde meg inn i prøve-forumet for å spørre om råd for hvordan vi skulle gå fram etter å ha fjernet hormonspiral og ennå ikke fått mens igjen, men etter ønske fra mannen tok jeg en graviditetstest, som til vår store overraskelse lyste positiv! Er litt i sjokk nå. Vi ønsket ett siste barn og spira er planlagt, men jeg hadde regnet med det skulle ta litt mer enn noen dager. Nå tenker jeg at det må være falsk positiv? Kan den virkelig være positiv nå, når eggløsningen var 30.04? Ett par uker siden spiralen ble fjernet. I tillegg er testen tatt på kvelden og det var under 2 timer siden jeg hadde vært på toalettet, så urinen var svak. Klarer ikke forstå at det kan ha klaffet allerede... Noen som har opplevd falsk positiv etter å ha fjernet spiral eller er jeg virkelig gravid?

post-590474-59474_thumb.jpeg

post-590474-59519_thumb.jpeg

Endret av 08, 10 og 11.

Fortsetter under...

Krysser fingrene for dere :) jeg synes det er akkurat like spennende selv om det er nummer 4. De første tre kom på 3,5 år og minste blir snart 5, så jeg tror jeg kan sammenligne dette med førstemann. Glad og skremt på samme tid 😅

Dere har hatt noen travle år da! Vi har 08, 11 og 13. Føles litt som å begynne på nytt. Dette har vært den lengste perioden jeg ikke har vært gravid siden jeg begynte å få barn. :) Det blir nok kjempebra det her! Veldig greit å slippe å prøve da. ;)

Annonse

Dere har hatt noen travle år da! Vi har 08, 11 og 13. Føles litt som å begynne på nytt. Dette har vært den lengste perioden jeg ikke har vært gravid siden jeg begynte å få barn. :) Det blir nok kjempebra det her! Veldig greit å slippe å prøve da. ;)

Ja, har vært travle år så jeg tenker at dette blir en helt ny tilværelse med større barn i hus som sikkert kan hjelpe litt til. Eldste har fylt 9 år når neste kommer. Og minste begynner på skolen i løpet av permisjonstiden. I småbarnsperioden sist følte jeg nesten at der ble litt samlebånd. Hadde nummer to hjemme til minste var 1.5 år og begge begynte i barnehage samtidig.

Tusen takk :)

Testet positivt på El-testen 28.04 og det stod eggløsning ville finne sted 24-48 timer etter positiv test. Hadde sex natt til 30. Ganske sikker på El-testingen for jeg testet enda 4 dager etter positiv EL-test og 4. Dagen var EL-testen helt negativ. Mye mensenmurringer på venstre side hele 30.04.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...