Gå til innhold

Gutt eller jente!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 28 og har 3 jenter.. tror det er jente igjen ;) (men har litt lyst å kjenne på guttefølelsen som jeg ikke tør kjenne på :P )

Mest tror jeg det fordi vi ikke hadde sex på el dagen og da henger jeg meg fort opp i at jentene lever lenger.

Også tør jeg ikke ønske meg noe da alt er hjertelig velkomment, men super spennende er det :D

Annonse

Foreløpig har jegen følelse på gutt. Vet ikke hvorfor, men hver ganh jeg sitter og tenker på navn og slikt, så er detmest naturlig å leite etter navn til en gutt. Helst skulle jeg ikke visst noe før lillingen kom til verden, men det er jeg alene om, og jeg vil ikke være den eneste som ikke vet :P

Spiller egentlig ingen rolle, men håper vell litt på en gutt til, hvis det blir jente nå, så er vi nok ferdige, blir det gutt så blir det nok en runde til :-) Kinesisk fødselskart sier jente, sist stemte det med gutt. Foreløpig er dette svangerskapet veldig annerledes enn sist. Sist: Løs mage, Stikkninger i livmor hele tiden og spydde som en gris. Nå: Hard mage, merker nesten ingen stikninger i livmor, stikninger i puppene, kun så vidt kvalm en kort stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...