Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Jenta her ønsker seg Elsa-kake til barnebursdagen. Hvordan kan jeg lage dette da? Jeg er ingen baker 😖 Anonymous poster hash: 52d9c...df2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Hva med noe sånt, og kjøpe lokket/bildet http://www.kakeriet.no/wp-content/uploads/2015/02/2015-01-31-Elsa.jpg http://www.kakebaking.no/spiselige-kakebilder-pynt/kakebilder-runde/frozen-rundt-19cm-2.html Anonymous poster hash: 50e7d...e8c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Finnes det butikker som selger slike lokk? Anonymous poster hash: 52d9c...df2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Panduro selger slikt rundt bilde til frostkake. Anonymous poster hash: a3f51...5f3
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Panduro selger slikt rundt bilde til frostkake. Anonymous poster hash: a3f51...5f3 Takk Hi Anonymous poster hash: 52d9c...df2
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Jeg bruker å lage rund kake av et slag(annas sjokoladekake) Fyller den med oboykrem el lignende Så lager jeg hvit sjokoladekrem til å smøre opp med. Fordeler krem i forskjellige boller og har blå konditorfarge i slik at jeg får forskjellige nyanser. Klatter dette litt rundt på kaka så det blandes litt i hverandre. Lager ugjevn flate(litt sånn stormhav) Bruker ekstra hvit marsipan el sukkerpasta til pynt. Bruker snøkrystallutstikker. Går fint ann å sette frozen figurer også på Anonymous poster hash: 3a114...ce8
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Jeg bruker å lage rund kake av et slag(annas sjokoladekake) Fyller den med oboykrem el lignende Så lager jeg hvit sjokoladekrem til å smøre opp med. Fordeler krem i forskjellige boller og har blå konditorfarge i slik at jeg får forskjellige nyanser. Klatter dette litt rundt på kaka så det blandes litt i hverandre. Lager ugjevn flate(litt sånn stormhav) Bruker ekstra hvit marsipan el sukkerpasta til pynt. Bruker snøkrystallutstikker. Går fint ann å sette frozen figurer også på Anonymous poster hash: 3a114...ce8 Høres fint ut. Hi Anonymous poster hash: 52d9c...df2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå