Gå til innhold

Skal man ta hensyn til trøttheten?

Anbefalte innlegg

Jeg har en mild form for narkolepsi, og er vant til å være stuptrøtt i perioder. Jeg er dermed også vant til å måtte ta meg kraftig sammen og fortsette å holde det gående selv om hode og kropp skriker etter å sove. Om jeg gir etter for trøttheten til vanlig, kan jeg i grunn bare gi opp å ha et liv i det hele tatt.

De siste årene har sykdommen heldigvis vært mildere, men nå som jeg ble gravid kjennes det ut som jeg har fått en dårlig periode igjen; jeg antar det er graviditeten og ikke sykdommen.

Jeg er usikker på om jeg kan/ bør slenge meg nedpå når jeg føler for det, ettersom jeg tross alt er gravid så er det kanskje dumt å stritte i mot, slik jeg er vant til... Hva gjør dere "normale"? Trenger man ekstra hvile?

Fortsetter under...

Er ikke lenger enn 5+6, men skulle gjerne lyttet litt til kroppen i disse dager og lagt meg ned for en kvil. Men jeg har ikke sjangs før alle ungene er i seng sånn rundt 20.00.......

Så da vil jeg gjerne ha et par timer med mannen min.. lite søvn selv om kroppen skriker :P

Er ikke lenger enn 5+6, men skulle gjerne lyttet litt til kroppen i disse dager og lagt meg ned for en kvil. Men jeg har ikke sjangs før alle ungene er i seng sånn rundt 20.00.......

Så da vil jeg gjerne ha et par timer med mannen min.. lite søvn selv om kroppen skriker :P

Signerer!

Den verste trøttheten ga seg fort heldigvis. Men nå fikk jeg meg en real forkjølelse, feber og gørr i sommervarmen, fytterakkern. Har ikke sovet godt om natta pga dette. Og kjente at det er virkelig ikke tida for å presse seg på jobb slik som jeg pleier, nå vil jeg heller ta hensyn til meg selv og spiren i magen, så får sjefen heller bare synes at jeg er udugelig... ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...