Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Så smart som jeg er har jeg sagt meg villig til å bake en kake til et jobbmøte og jeg kan ikke bake😂Trodde først man kunne ta med kjeks/frukt etc, men er visst et ønske om kake.Noen gode ENKLE oppskrifter ute å går?? Anonymous poster hash: 2d659...eb5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Safarikake! Enkelt og himmelsk god!! En sikker vinner! Anonymous poster hash: 5a826...5bd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Å den må jeg google!med vanlig kjeks,safarikjeks?? Anonymous poster hash: 2d659...eb5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Hva med ostekake, den slipper du jo og steke. F.eks ostekake for livsnytere fra det søte liv. Trenger jo ikke gelelokk, bare pynt m bær. Anonymous poster hash: c5896...770
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #6 Skrevet 6. mai 2016 Takk for tips!🙏🏻tar gjerne imot flere😁Safarikaken...det blir ikke mye klisj?🙈Hørtes uansett veldig godt ut Anonymous poster hash: 2d659...eb5
Miss Chocolate Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Safarikake er den enkleste kaka du kan lage, enklere enn ostekake. Alle jeg har servert den til har elsket den.
Miss Chocolate Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Takk for tips!🙏🏻tar gjerne imot flere😁Safarikaken...det blir ikke mye klisj?🙈Hørtes uansett veldig godt ut Anonymous poster hash: 2d659...eb5 Du må lage den i en paiform, ikke springform eller på kakefat. Jeg har også laget den på stort fat som skråner lett oppover i kantene.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Jeg tenker siden det er oppe i en bolle så blir det jo ikke kakestykker av det?safarikaken.....hvordan gjør dere det med servering? Anonymous poster hash: 2d659...eb5
Miss Chocolate Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Jeg tenker siden det er oppe i en bolle så blir det jo ikke kakestykker av det?safarikaken.....hvordan gjør dere det med servering? Anonymous poster hash: 2d659...eb5 Serverer det i skåler, som du ville servert is
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #11 Skrevet 6. mai 2016 Bak toro brownies i langpanne, og server med vaniljeis og kanskje jordbær også? Noe absolutt alle liker, og kjempelett! Anonymous poster hash: 9dec8...2fa
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Safarikaken blir ikke mye klin, server på tallerk eller skål med skje. Deilig! Alle elsker den. Vanlig safarikjeks med deilig krem og bær. Både søt og frisk! Nam! 🙈 Ps. Det finne glutenfrie "safarikjeks" Om noen har cøliaki :-) Anonymous poster hash: 5a826...5bd
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 Nye oboy kaka ( pose ) følg posen og glasur på posen . Beste kaka ever !! Anonymous poster hash: 0bf4d...171
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 Bumper opp igjen!😁Heller mot safari foreløbi Anonymous poster hash: 2d659...eb5
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 Denne er enkel - med pulversjokolademousse og pulver-makronfyll: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/daim-sjokolademoussekake Ellers er disse muffinsene superenkle. Kan jo pynte med en dæsj vaniljekrem f.eks (ferdigkjøpt) http://www.detsoteliv.no/oppskrift/bringebaermuffins (jeg har laget dem flere ganger med frosne bær) Jeg ville ikke laget noe med krem til jobben. Det krever at man har askjetter og t-skjeer, samt at det oppbevares i kjøleskap dersom det skal stå i noen timer. En slik nøttebunn med vaniljekrem og div bær/frukt er også veldig enkelt å lage. Og med bær i fine farger på toppen, ser det veldig friskt og fint ut. http://www.detsoteliv.no/oppskrift/nottebunn-med-vaniljekrem Anonymous poster hash: c1684...18f
VenterpåLilleSpire Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 Vaniljekake Den er er skikkelig slager på jobben hos meg. Tar med en 3liter med vaniljeis og litt bær i tillegg. http://www.kk.no/allers/saftig-vaniljekake-32337 Jeg steker den i vanlig rundform - da er den litt bløt og deigete i midten - helt perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå