Gå til innhold

Hemnes dagseng fra IKEA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har den? Vurderer og kjøpe den til jenta mi. Er det ei ok seng? Ser en kan få kjøpt med madrass. Da skumgummi. Men så er det om den er god nok... Må jo evt inn og se den.

Anonymous poster hash: 38328...a30

Skrevet

Senga er god den. Jeg er dog usikker på om den ikke tåler flytting 3-4 ganger eller om det bare er mine barn som herjer i stykker det de kommer over..

Skumgummimadrass vil jeg ikke anbefale i.

Skrevet

Den er kjempe god. Har den til en av jentene. Vi har kjøpt en annen madrass til enn skumgummi, men har faktisk fått anbefalt skumgummi til barn av de på bohus.

Vi kjøpte en madrass med fjærer og en skumgummi. Skumgummimadrassen blir brukt de gangene vi bruker sengen som dobbelseng. Har hatt en i 4 år nå. Kjempe fornøyd.

Skrevet

Den er helt ok, men veldig smal (80, mot normalt 90 cm).

Skrevet

Den er bra den. Vi har både den og Brimnes dagseng. Brimnes er billigere og litt mere "jalla" men jeg liker brimnes best da den ikke har de høye karmene.

Vi kjøpte den dyreste madrassen på ikea+ overmadrass.

Anonymous poster hash: 96073...c47

Skrevet

Har den som gjesteseng , kjøpte brukt på Finn. Har to madrasser i skumgummi og de fungerer godt. God og praktisk seng

Skrevet

Har den til eldste her, både fin og god. Genialt at den kan draes ut til dobbeltseng når han har overnattingsbesøk.

Skrevet

Veldig fornøyd! Så kjekk med gjesteseng når datteren har overnattingsgjester. Og elsker de 3 store skuffende til oppbevaring. Men vi kjøpte den tykkeste madrassen på IKEA til.

Anonymous poster hash: bf1b6...510

Skrevet

Vi har den men med ordentlig madrass. Bare å trekke ut senga litt så får normal madrass plass.

Anonymous poster hash: eb8dd...e55

Skrevet

Vi har to stk og er veldig fornøyde. Godt med oppbevaringsplass under senga. Men kjøp skikkelig madrass og skikkelig overmadrass, ellers er den ikke så veldig god å sove i. Gutten vår på 20 kg syns den er grei men om jeg sover der en natt så får jeg faktisk litt vondt i ryggen dagen etter.

Anonymous poster hash: 7d4b5...cb3

Skrevet

Vi har til vårt ene barn. Helt super! Elsker at den har store skuffer til oppbevaring, og kan trekkes ut til gjesteseng ☺️

Anonymous poster hash: cac66...c7b

Skrevet

Vi har den og er veldig fornøyd. Gode oppbevaringsskuffer under! Men dere andre som har denne - hvor oppbevarer dere madrass nr.2??

Anonymous poster hash: f59fd...fa8

Skrevet

Vi har den og er veldig fornøyd. Gode oppbevaringsskuffer under! Men dere andre som har denne - hvor oppbevarer dere madrass nr.2??

Anonymous poster hash: f59fd...fa8

Vi har alltid to madrasser i høyden..

Skrevet

Jeg syns akkurat det med madrass nr to er litt pes. Nå står madrass nr to bak sofaen i kjellerstua. Syns to i høyden blir kjempehøyt! Skuffene ser supre. Senga er dessverre litt smal. Den er flyttet noen ganger nå og blir liksom litt mer løen for hver gang. Men alt i alt - fornøyd.

Skrevet

Jeg syns akkurat det med madrass nr to er litt pes. Nå står madrass nr to bak sofaen i kjellerstua. Syns to i høyden blir kjempehøyt! Skuffene ser supre. Senga er dessverre litt smal. Den er flyttet noen ganger nå og blir liksom litt mer løen for hver gang. Men alt i alt - fornøyd.

Vet du, jeg tenkte det samme da vi la to madrasser på, at det ble for høyt, men nå tenker vi aldri på det mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...