Gå til innhold

Hopping på trampoline etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter fikk seg trampoline i dag og når jeg hopper på den så renner det ut urin. Er det bare å knipe masse også blir det bedre, eller er jeg ødelagt for resten av livet? Litt over 3måneder siden fødsel.

Anonymous poster hash: 22229...44b

Skrevet

Tre år etter min minste, jeg tisser på meg på trampoline. Men ikke ellers! Heldigvis.. 😜

Anonymous poster hash: 4f22a...d8f

Skrevet

Tre år etter min minste, jeg tisser på meg på trampoline. Men ikke ellers! Heldigvis.. 😜

Anonymous poster hash: 4f22a...d8f

Søren altså, da gidder jeg ikke håpe for mye, og husker på truseinnlegg hver gang jeg skal hoppe 😜 Lekker heller ikke ellers heldigvis 😊

Hi

Anonymous poster hash: 22229...44b

Skrevet

Drøyt to år etter siste fødsel her og jeg tissen på meg om jeg hopper på trampoline😳😩😔 Må ha på truseinnlegg, bind eller la være å hoppe.

Anonymous poster hash: d20ef...707

Skrevet

Jeg tok opp å trene turn etter fødsel og merket at jeg lekket om jeg hoppet hardt på sprettgulv. Jeg trengte kun å knipe intenst i en uke så var det ikke et problem lengre.

Så knip intenst, mye og lenge om gangen og kryss fingrene for at det blir bedre.

Skrevet

5 år siden, kan ikke hoppe eller jogge uten innlegg.. Saltimer på Elixia er det få jeg kan delta på. Kniper og kniper men hjelper desverre ikke.

Anonymous poster hash: 55d05...5d9

Skrevet

jeg har født 3 barn. har aldri tisset på meg. verken når jeg springer eller hopper. ikke når jeg nyser eller hoster heller. hvorfor er de så forsjell på folk??

Anonymous poster hash: 157a7...777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...