Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 31+2, og venter ei lita jente. Tenker på navn, synes det er så vanskelig. Har ei jente som heter Andrea fra før. Har alltid hatt lyst å bruke opp ene navnet til mormora mi, Oline, men synes det er vanskelig å finne et navn som passer til. Mannen er ikke såååå enig i at Oline passer heller... Men her en kveld foreslo han navnet Ida... Så begynte jeg å tenke at kanskje Ida Oline kan passer sammen? 😊 Ser på SSB at det er 37 her i Norge med samme navnekombinasjon😊 Synes Ida alene blir ett veldig kort navn😛 Men så har storesøster mitt etternavn som mellomnavn, og fars etternavn som etternavn.. Så kanskje litt langt med fire navn? Hm, hvorfor skal det være så vanskelig😛😉

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144274240-jentenavn-%F0%9F%98%8A/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja sant, er vel kanskje blitt ganske vanlig😊 I forhold til rekkefølge spørs vel hva som klinger best. Synes Oline blir tungt som første navn ihvertfall, bare finne ett som passer forran, og at samboeren er enig😉

Endret av Hazel82

Ida Oline var fint 😃

Ellers vurderte jeg Oline Mathilde hvis jeg hadde fått jente.

Andre favoritter:

Lilly

Esther

Amalie

Agnes

Olivia

Anonymous poster hash: c1ee1...19b

Ja, synes det klinger ganske fint selv også😊 Så for meg er det absolutt ett alternativ😊 Men har no 9 uker igjen til termin enda, så fortsatt ei stund på å bestemme oss😛 Med storesøster hadde vi ikke navnet klart før hun var ett par uker gammel😊

Mange fine navn der ja👍🏻 Oline Mathilde var fint ja😊

Endret av Hazel82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...