Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #1 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har så lyst på det. Noen som har det? Hvor har du den? Lyst å få en tatoveringstegner til å tegne den som et hjerte. Del gjerne bilde av din tatovering. Og dere som synes tatovering er stygt trenger ikke svare. 😊 Anonymous poster hash: 72913...1a2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #2 Skrevet 5. mai 2016 Hvis du ikke husker det på noen annen så er det jo en mulighet. Anonymous poster hash: 9fff4...e58
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #3 Skrevet 5. mai 2016 Har du begynnende Alzheimer? For om så skjønner jeg godt at du vil huske når de har bursdag osv. Har du ikke, skjønner jeg ikke greia. Elsker tatoveringer, men kun tatoveringer som ikke er influert av kommers trender... men tatoveringer som folk finner på selv, og ikke tar fordi de har sett det på 1000 andre. Alle mainstream tatoveringer har en Max dato på ca 2-7 år før de blir dønn harry, se på roser, delfiner, så kom kinesiske tegn, så kom tribel, så kom navnet til barnet, så kom datoen de var født, så kom tekst langs hele arme, så kom asiatisk inspirert sleeves, nå er det tegn og symbol på håndledd el tomler... alt blir Harry! Finn på din egen måte å hedre barna dine på, så kommer du til å elske tatoveringen din for alltid. Men for all del, alle tatoveringer sier noe om personligheten din, og er dette en tatovering du elsker blir den nok ikke vanskelig å leve med. Og det er tross alt du som skal rusle rundt med dette på kroppen, så hva andre sier spiller liten rolle Anonymous poster hash: bf4f0...646
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #4 Skrevet 5. mai 2016 Har du begynnende Alzheimer? For om så skjønner jeg godt at du vil huske når de har bursdag osv. Har du ikke, skjønner jeg ikke greia. Elsker tatoveringer, men kun tatoveringer som ikke er influert av kommers trender... men tatoveringer som folk finner på selv, og ikke tar fordi de har sett det på 1000 andre. Alle mainstream tatoveringer har en Max dato på ca 2-7 år før de blir dønn harry, se på roser, delfiner, så kom kinesiske tegn, så kom tribel, så kom navnet til barnet, så kom datoen de var født, så kom tekst langs hele arme, så kom asiatisk inspirert sleeves, nå er det tegn og symbol på håndledd el tomler... alt blir Harry! Finn på din egen måte å hedre barna dine på, så kommer du til å elske tatoveringen din for alltid. Men for all del, alle tatoveringer sier noe om personligheten din, og er dette en tatovering du elsker blir den nok ikke vanskelig å leve med. Og det er tross alt du som skal rusle rundt med dette på kroppen, så hva andre sier spiller liten rolle Anonymous poster hash: bf4f0...646 Nei, men ammetåke er vel litt som Alzheimer. 😊 Poenget er at jeg vil ha datoen som et hjerte så det vil ikke være 01.01.16 liksom. Det skal bli mer kunstnerisk der tallene danner et hjerte. Det vil ikke være lett å se at det er datoen. Essensen er hjertet. Kjenner en som tegner tatoveringer og har sett han tegne et navn som et hjerte. Jeg vurderte navnet selv men det er ikke helt meg. Jeg er en "hjerte-dame" så derfor passer det min stil. Er også litt usikker på hvor det er fint å ha. Vil ikke flashe den for alle samtidig ønsker jeg å kunne se den selv så skulder og rygg er ikke ønskelig. Anonymous poster hash: 72913...1a2
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #5 Skrevet 5. mai 2016 Jeg elsker tatoveringer, og har 3 stk selv. Men jeg må innrømme at barnets navn og fødselsdato, sjeldent ser pent ut. Blir mer harry, enn flott. Som et alternativ, så har jeg tatovert en liten skytte, på ankelen. Fordi barnet er født i desember. Anonymous poster hash: 8dd75...562
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #6 Skrevet 5. mai 2016 Jeg elsker tatoveringer, og har 3 stk selv. Men jeg må innrømme at barnets navn og fødselsdato, sjeldent ser pent ut. Blir mer harry, enn flott. Som et alternativ, så har jeg tatovert en liten skytte, på ankelen. Fordi barnet er født i desember. Anonymous poster hash: 8dd75...562 Godt vi er forskjellige. Jeg synes stjernetegn er utrolig harry, nesten på lik linje med kinesiske tegn. Uansett, en tatovering skal jo reflektere personen som har det. Anonymous poster hash: 72913...1a2
Monajenten Skrevet 5. mai 2016 #7 Skrevet 5. mai 2016 Syns det høres veldig fint ut å få datoen formet som et hjerte Dra til et studio og legg frem ideen din så blir det tegnet forslag for deg
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #8 Skrevet 5. mai 2016 Nei, men ammetåke er vel litt som Alzheimer. 😊 Poenget er at jeg vil ha datoen som et hjerte så det vil ikke være 01.01.16 liksom. Det skal bli mer kunstnerisk der tallene danner et hjerte. Det vil ikke være lett å se at det er datoen. Essensen er hjertet. Kjenner en som tegner tatoveringer og har sett han tegne et navn som et hjerte. Jeg vurderte navnet selv men det er ikke helt meg. Jeg er en "hjerte-dame" så derfor passer det min stil. Er også litt usikker på hvor det er fint å ha. Vil ikke flashe den for alle samtidig ønsker jeg å kunne se den selv så skulder og rygg er ikke ønskelig. Anonymous poster hash: 72913...1a2 Det høres personlig å fint ut Når folk sier dato, ser jo for meg hele underarmen el. og det er ikke så snasent Anonymous poster hash: bf4f0...646
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå