Gå til innhold

Må man virkelig kjøpe en Weber til 7-8000 for å få en gassgrill som blir varm nok og ikke ruster så lett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvor jeg leser, så er det bare Weber folk synes gir nok varme, holder seg rustfrie og ikke skrangler. Stemmer dette med deres inntrykk også?

Er redd for å bruke 2-3-4000 på noe som ikke gir stekeskorpe eller som ruster. 

Anonymous poster hash: 9541d...7d2
Skrevet

Vår grill kostet 3000,- og er kjøpt på Elkjøp. Merket er Nordic Season. Maten blir varm og jevnt stekt. Får stekeskorpe og den blir god. Ruster ikke heller så lenge man tar vare på grillen ved å ha trekk over den når den ikke er i bruk, ha den lagret innendørs på vinteren etc.

Anonymous poster hash: 32dd5...c43

Skrevet

Vår grill kostet 3000,- og er kjøpt på Elkjøp. Merket er Nordic Season. Maten blir varm og jevnt stekt. Får stekeskorpe og den blir god. Ruster ikke heller så lenge man tar vare på grillen ved å ha trekk over den når den ikke er i bruk, ha den lagret innendørs på vinteren etc.

Så bra :) Hvor lenge har dere hatt den?

Skrevet

Hadde den i 4-5 år før vi valgte å kjøpe ny, idag (igår blir det vel nå) :P Den gamle var like fin fortsatt, men vi ville ha ny :)

Skrevet

Weber er bare trynefaktor, på lik linje med at alle bare MÅ ha Tesla. Idiotisk at folk må kjøpe sånne "motemerker".

Griller finnes det massevis av, må absolutt ikke være Weber for å få varm mat!

Anonymous poster hash: a5a1b...7f3

Skrevet

Weber q3000 blir jo stadig best i test. Den koster jo rundt 3-4000.

Anonymous poster hash: aeeaf...6a7

Skrevet

Jeg har den minste (billigste) weberen og er fornøyd. Har hatt den i 4 år og den er fortsatt like fin (og god).

Hadde tidligere et billigmerke (til rundt 2-3000) og den måtte kasseres etter tre år. Veldig skranglete, rustet og ville ikke tenne, måtte bruke fyrstikk.

Anonymous poster hash: fe319...7a9

Skrevet

I år blir det ny grill etter at vår 15 års gamle kulegrlll fra Weber datt sammen, ikke fordi den var dårlig, men fordi den ble plassert feil og veltet et par ganger. Den var fremdeles uten rust. Tror det er griller av og kvalitet, bedre en de fleste. Gassgrill har vi ikke og skal heller ikke ha. Så det er sagt. Griller skal kjøpes på høsten når de selger ut til over 50% over alt. :)

Skrevet

Vi hadde nordic season grill til 4000- ikke fornøyd i det hele tatt. Kjøpte weber (3000 et eller annet, mellomstor størrelse) og den er vi veldig fornøyd med. Tror de ligger på 3-4000 i pris.

Skrevet

Vi har en weber tror vi betalte 3700 for den for 3 år siden. Dette er en av de store med 3 bluss så lurer på hvorfor du mener weber koster 7000-8000.

Et kjapt søk viser meg at den vi har koster 4800 nå.

Tror kanskje en prisundersøkelse vil gi deg en positiv overraskelse. Min mor har weber med bare 2 bluss den funker mer en godt nok og er nok billigere enn vår.

Det finnes sikkert gode griller i andre merker, men vil tro alle de gode grillene ligger fra 3500 og oppover så jeg ville lett etter kundeomtaler før jeg kjøpte grill uansett.

Anonymous poster hash: 81ddd...44d

Skrevet

Vi har en weber tror vi betalte 3700 for den for 3 år siden. Dette er en av de store med 3 bluss så lurer på hvorfor du mener weber koster 7000-8000.

Et kjapt søk viser meg at den vi har koster 4800 nå.

Tror kanskje en prisundersøkelse vil gi deg en positiv overraskelse. Min mor har weber med bare 2 bluss den funker mer en godt nok og er nok billigere enn vår.

Det finnes sikkert gode griller i andre merker, men vil tro alle de gode grillene ligger fra 3500 og oppover så jeg ville lett etter kundeomtaler før jeg kjøpte grill uansett.

Anonymous poster hash: 81ddd...44d

Det er nok fordi vi vil ha 3-4 brennere og sidebrenner. Da må man ut med 7000 for en Weber såvidt jeg kan se. Ønsker ikke de små modellene som settes på tralle/vogn.

Hi

Skrevet

Vi har Jamie Oliver sin grill. Trekker er kjøpt gjennom websiden for at det skal passe best mulig. 4 brennere og en sidebrenner til koking eller annet. Kun hatt den i litt over et år, men er fornøyd med både stekingen og og kvaliteten. Kjennes solid og stødig ut i motsetning til en del andre. Har hatt liten Weber før og denne nye er en god erstatning (forrige ble ødelagt av storm).

Man bør lagre grillen i garasje på vinteren, utover dette er det god garanti på Jamie Oliver grillene (husk å registrere). De store Weber grillene var ikke verdt pengene syntes vi. Forøvrig vært medlemstilbud på dem gjennom Coop i det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...