Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Sitter og ser opptak av Mitt Kjøkken Ruler og leggee merke til at de kokkelerer med ringer på fingrene... Er ikke det litt ekkelt? Hun ene knuste spekeskinke mellom fingrene, så hun var i skikkelig nærkontakt med maten kan man si....Tenker at hun sikkert tørker seg bak med ringene på også. E ikke det litt ekkelt? Har sett alle episodene av programmet, og de fleste deltakerne kokkelerer med ringer på. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: dc216...cec
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 at hadde jeg vært på tv hadde jeg tatt dem av:) Anonymous poster hash: 8128e...0b9
skinnfilla Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Jeg hadde mine i et halskjede ,da jeg jobbet som kokk. Og de burde for all del tatt de av. Men nå har jo damene i dette programmet laget mat med både skjerf og frynser i maten🙄 Tar alltid av ringer hjemme også ,når jeg knar ol
amandine Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Jeg tar iallefall alltid mine av når jeg lager mat! Og det liker jeg godt at andre gjør også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå