Gå til innhold

Helt alene frem til søndag 😢 noen som kan anbefale filmer på Netflix eller Viaplay? 👀

Anbefalte innlegg

Barna hos Pappan sin og mannen i utlandet på jobb og så guttetur. Merker jeg er litt "følsom" her og derfor både lei meg og forbanna på at jeg er alene denne langhelgen.

Uansett, istedenfor å kjede meg foran TV så kan jeg kanskje se noen filmer som mannen normalt ikke ville likt.

Ikke skumle greier for er veldig mørkredd. Gjerne morsomme eller litt triste. Drama?

Anonymous poster hash: 24b01...01f

Fortsetter under...

Nei, jeg ser ikke noe særlig på TV....

Men ta en tur i bokhandelen eller på biblioteket, der finner du min type underholdning og virkelighetsflukt. Ingenting slår en god bok...

I morgen er det helligdag, dra på Plantasjen og handle noen blomster. Bruk ettermiddagen i morgen til å pynte opp på verandaen, plant i noen krukker osv så skal du se humøret bedrer seg. Kjøp noen frø også og plant cherrytomater og sukkererter i vinduskarmen, så koselig at.

Anonymous poster hash: 49dd3...ad5

Ååh høres deilig ut! Kos deg med godteri, litt takeaway, fotbad, kroppspleie og masse filmer 😃 Det er jo bare deilig å være litt alene!

The way way back på netflix er fin :)

Anonymous poster hash: 8587e...c45

Unbreakable kimmy sesong 2 kom jo nettopp! :)

Ellers: new girl, drop dead diva, Suits, Shameless, peep show, friend's, Grease (!), Anchorman , family guy.. Ja, der har du litt

Anonymous poster hash: 64d39...428

Annonse

Har ikke film tips men nyt dagene. Tenk positivt. Gjør ting du liker. Gå lange turer og få mye frisk luft. Be venninner el familie på besøk, inviterer deg selv bort. Kos deg med mat du ikke lager deg ellers 😊

Tusen takk for anbefalinger og tips kjære fine damer 🙏🏻

Jeg skjønner veldig godt at for mange høres det deilig ut og alt man kan gjøre. Jeg er i utgangspunktet enig, men jeg har bare barna 50-50 i utgangspunktet og med en mann som jobber i utlandet så er jeg bortimot alene annenhver uke. Det er kjedelig og sårt. Savner barna og det å være en ordentlig familie. Går fra en familie på 4 en uke til å være alene neste uke. Jeg er lei av kafébesøk, shopping etc.

Jeg er vant til å savne barna så det pleier å gå veldig fint. Men kjenner det godt nå som det er langhelg og Facebook er kun om hvor alle skal på "ferie" sammen i helgen. Nydelig vær ute og jeg vil kun dele denne nydelige langhelgen med familien min.. Men man kan ikke få alt her i verden. Så tenkte en morsom film ville gjøre susen 😃

HI

Anonymous poster hash: 24b01...01f

Outlander på viaplay er en god serie :)

Drop dead diva er også bra (er den på Netflix?).

Ellers er jeg blitt hekta på lydbøker, bruker audible som er en del av Amazon. Wheel of time er en god seire på 13 bøker eller noe sånt.

Og hva med å spille litt? Det er ikke alle pc-spill som er voldelige og intense. Hearthstone er for eksempel et kortspill hvor man kan velge å spille mot dataen eller andre spillere.

Anonymous poster hash: 94f40...514

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...