Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Vil helst kjøpe en på forhånd, slik at jeg slipper å lete etter en butikk som har det med jetlag... Prøvde å lete på amazon, men mange sender ikke til Norge, og det ser også ut som om det er endel fake ute og går... Anonymous poster hash: 77bf5...6a1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Jeg har forresten et vanlig reiseadapter, men det endrer ikke strømstyrken (er jo ulik i USA og EU), den gjør bare at selve stikk-kontakten fungerer. Men det er kanskje nok hvis man har en vanlig europeisk iPad-lader + reiseadapteret? Noen som vet? Anonymous poster hash: 77bf5...6a1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Kjøp heller en strømtransformator som du setter i stikkontakten. Anonymous poster hash: e1b7e...cd1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Kjøp heller en strømtransformator som du setter i stikkontakten. Anonymous poster hash: e1b7e...cd1 Jeg har et slikt et fra før: http://www.clasohlson.com/no/SKROSS-World-Adapter-Pro-reiseadapter/36-4798 Men igjen, holder det med et adapter som ikke gjør om V/Hz? Ser nå at på selve iPad-laderen står det 100-240V og 50-60 Hz, så da burde det vel funke i både norske og amerikanske strømuttak, så lenge man har et adapter som det over? Anonymous poster hash: 77bf5...6a1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 I alle Applebutikker så selges pakker med ladere som kan brukes i hele verden. Min inneholder 4 ulike. Anonymous poster hash: 514ff...d52
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 I alle Applebutikker så selges pakker med ladere som kan brukes i hele verden. Min inneholder 4 ulike. Anonymous poster hash: 514ff...d52 Aha, der fant jeg på det på apple.no! Men hvis et vanlig reiseadapter gjør samme nytten, bortsett fra at det muligens ikke ser like elegant ut, trenger jeg det vel ikke. Anonymous poster hash: 77bf5...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå