GÃ¥ til innhold

Menn med skinnyjeans.. Jeg ler meg ihjel😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg har så feite lår :P

Selv da jeg veide 54 kg og trente 4 dager i uka hadde jeg fortsatt lår som gnissa 🙈

Skulle gjerne hatt noen "pipestilker", jeg :P

Anonymous poster hash: 325d9...af6

Det er jo ikke pent med fyrstikkbein, det ligner jo på knokkelbeina til 10 år gamle gutter 😳

Anonymous poster hash: 1d9e8...b4e

Fortsetter under...

Skrevet

Enig. Ser mye ulekkert i skinny jeans.. Og hvite bukser er bare for trente folk uten segen hud/cellulitter.

Anonymous poster hash: 8d17d...2a0

Hva er segen hud?

Skrevet

De bildene der var jo fine. Eneste jeg reagerer på er de mannfolka med ganske store (feminine) lår og så trang jeans at de ser ut som de er malt på. Det synes jeg ikke er fint, nettopp fordi jeg synes det ser feminint ut.

Anonymous poster hash: d695a...046
Skrevet

Hva er segen hud?

NÃ¥r du kan ta tak i huden og dra opp og ned. Dess eldre vi blir, dess mer segen blir vi. (Kan nesten se ut som cellulitter)

Skrevet

Hva er segen hud?

NÃ¥r du kan ta tak i huden og dra opp og ned. Dess eldre vi blir, dess mer segen blir vi. (Kan nesten se ut som cellulitter)

Skrevet

Jeg synes ikke eksemplene dine var så verst jeg da men...

Jeg så på Det er lov å være blir med Else her for en stund siden når John Arne Riise hadde et innslag og han hadde altså på seg skinnyjeans som i tillegg var for små. Det var ikke pent.

Annonse

Skrevet

Segen? Hva slags ord er det? Hvilket språk?

Skrevet

Segen? Hva slags ord er det? Hvilket språk?

Segen; dratt, slapp, hengete, trøtt, sliten..

Finnes i min dialekt. Er fra Vestlandet. Norsk.

Anonymous poster hash: 85eb9...862

Skrevet

Segen; dratt, slapp, hengete, trøtt, sliten..

Finnes i min dialekt. Er fra Vestlandet. Norsk.

Anonymous poster hash: 85eb9...862

Ok. Sikkert et dialektord, eksisterer ikke i ordboka, og jeg hadde ikke hørt det før 😊

Skrevet

Mennene det var linka til her var jo lekre i skinnyjeans! Men 50 år gamle menn med ølvom og skinnyjeans, nei takk.

På samme måte som at damer med fotballegger bør la skinnyjeans være. Det blir uproporsjonert og mindre pent. Man vil vel kle seg for å fremheve det fine og nedtone det mindre fine? Skinnyjeans fremhever kraftige legger og ølvom.

Anonymous poster hash: 422d2...82e

Skrevet

Jeg synes det ser helt kurant ut jeg! Mannen min går i skinny-varianter når han ikke går i dressbukse/chinos. Hva slags jeans mener dere som synes skinnyjeans ser latterlig ut at menn skal bruke?

Anonymous poster hash: 0b81d...115

Annonse

Skrevet

Tenker dere så mye over hvordan folk går kledd? Har en overvektig venninne som bare går i skinnyjeans syns hun er flott. Jeg har en mening om hvilkle klær jeg syns mannen min kler, men legger ikke så mye merke til fremmede, med mindre det er noe jeg syns er veldig pent. Eller de som går i bikini på rema.

Anonymous poster hash: 6a715...cd0
Skrevet

Smaken er som baken. Beckham var hot i de jeansa. Og der ei nevnte at damer med kvinnelige runde lår og rumpe med smake legger var flott er det det jeg synes er grusomt. Velpropsjonert slik modeller er ( ikke catwalkmodeller men vanlig modeller) eller i det minste damer med legger som matcher lår. Får fnatt av tynne legger og store lår i sånne bukser.

Anonymous poster hash: 7ffe9...4de

Skrevet

Jeg synes ikke eksemplene dine var så verst jeg da men...

Jeg så på Det er lov å være blir med Else her for en stund siden når John Arne Riise hadde et innslag og han hadde altså på seg skinnyjeans som i tillegg var for små. Det var ikke pent.

Nå måtte jeg le litt! Jeg så også det programmet og det første jeg tenkte når jeg så overskrifta i tråden her, var John Arne i skinny jeansa sine :D De var så trange at det så ut som at han strevde å gå i de, å ta beina fremover :P

Anonymous poster hash: a74ea...81a

Skrevet

synes det ikke var noe galt med dem jeg :)

Skrevet

La meg gjette HI, du bor på ett lite sted?

Anonymous poster hash: 6751e...c45
Skrevet

Akkurat de du linka til var jo ganske stilige og tøffe. Men da jeg oppholdt meg rundt BI her en dag, så jeg mange tilfeller som ikke var like snasne. Det var åletrange bukser. Mer som den baken som ble linka til senere i tråden her.

Skrevet

Kanskje....kanskje......kanskje ikke alle trenger å se helt like ut! Det er iallefall det jeg prøver å fortelle meg selv når jeg ser halve butikken ha på seg tights og "kosebukser" av diverse farger og fasonger, for å ikke snakke om de som ser ut som de mangler overkropp fordi bukselinningen er halveis oppå brystet. Nei herregud. Skinnyjeans er virkellig et veldig lite problem når man ser hva som finnes der ute.

Anonymous poster hash: da978...56d

Skrevet

Jeg synes det ser helt kurant ut jeg! Mannen min går i skinny-varianter når han ikke går i dressbukse/chinos. Hva slags jeans mener dere som synes skinnyjeans ser latterlig ut at menn skal bruke?

Anonymous poster hash: 0b81d...115

Noe annet enn skinny jeans.. Det ser feminint ut.

Skrevet

Noe annet enn skinny jeans.. Det ser feminint ut.

So? Er det et problem om noen menn vil se litt feminine ut i 2016, værre med de som valser rundt på kjøpesentrene eller byen og ser ut som oppblåsbare reklameplakater for et eller annet sportsmerke i en joggedress de ikke bruker til det det er ment som.

Skrevet

De eneste mennene som kan dra på seg trange bukser med æren i behold, er bleke rockere som drikker whisky til frokost.

Skrevet

So? Er det et problem om noen menn vil se litt feminine ut i 2016, værre med de som valser rundt på kjøpesentrene eller byen og ser ut som oppblåsbare reklameplakater for et eller annet sportsmerke i en joggedress de ikke bruker til det det er ment som.

Ja. Feminine menn er ustas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...