Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Er prpvosjonslønn med minimum 530 000 ved budsjettsalg. Hva tror dere? Vanskelig? Anonymous poster hash: 9cb15...d08
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Jeg jobber i bransjen, og det er kun useriøse aktører som kjører kun provisjonslønn. De store seriøse selskapene har en grei grunnlønn (som du kan leve av), og i tillegg bonusordning. Slik salgsprovisjon som du viser til her er det "ingen" som driver med lengre, så ville sett på det som svært useriøst og styrt langt unna! Anonymous poster hash: 8cfca...0aa
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Jeg jobber i bransjen, og det er kun useriøse aktører som kjører kun provisjonslønn. De store seriøse selskapene har en grei grunnlønn (som du kan leve av), og i tillegg bonusordning. Slik salgsprovisjon som du viser til her er det "ingen" som driver med lengre, så ville sett på det som svært useriøst og styrt langt unna! Anonymous poster hash: 8cfca...0aa Det er nettopp det at dette er for if,som jeg mener er et seriøst selskap! Anonymous poster hash: 9cb15...d08
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Det er nettopp det at dette er for if,som jeg mener er et seriøst selskap! Anonymous poster hash: 9cb15...d08 Men det er FOR If og ikke ansettelse I If? Jeg er skeptisk til slike små underleverandører, men kjenn på magefølelsen din. Anonymous poster hash: 8cfca...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå