Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, flere ganger.

Anonymous poster hash: b5398...643

Og du forventer ærlig svar om at du stinker? Hvis noen spør deg om det eller det plagget er stygt, om vedkommende er feit osv, bruker du å svare ærlig og si at jo, den kjolen er grusom og du er bælfeit? Don't think so...

Prøver å vaske det kun 2 dager i uken. Men noen ganger blir det 3 ganger. Håret mitt blir ikke så fett, men er heller tørt og blir slitt og enda tørrere om jeg vasker det for ofte. Bruker en del olje i håret da. Og i perioder tørr sjampo i mellom vask.

Ja, flere ganger.

Da tror jeg faktisk de ikke er helt ærlig med deg. For når du trener hardt og svetter i hodebunnen, så blir håret skittent. Ekkelt er det uansett

Anonymous poster hash: f1c62...243

Annonse

Da tror jeg faktisk de ikke er helt ærlig med deg. For når du trener hardt og svetter i hodebunnen, så blir håret skittent. Ekkelt er det uansett Anonymous poster hash: f1c62...243

Tro hva du vil, men det må være trist å bare ha venner som altid jatter med deg og ikke en gang tør si sannheten når de får et direkte spørsmål.

Tro hva du vil, men det må være trist å bare ha venner som altid jatter med deg og ikke en gang tør si sannheten når de får et direkte spørsmål.

Jeg har ingen venner i det hele tatt jeg

Jeg har ingen venner i det hele tatt jeg Anonymous poster hash: f1c62...243

Da er jeg nok enig med deg. Om du går bort til drikker kåret ditt opp i nesa på fremmede mennesker og spør hva det lukter tør de nok ikke annet enn å svare "ingenting" eller noe annet nøytralt før de løper sin vei :)

Da er jeg nok enig med deg. Om du går bort til drikker kåret ditt opp i nesa på fremmede mennesker og spør hva det lukter tør de nok ikke annet enn å svare "ingenting" eller noe annet nøytralt før de løper sin vei :)

Takk for den :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...