Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hver dag. Pinlig å møte opp på kontoret med fett hår. Liker heller ikke at håret er skittent. Trener ikke så mye, men har en sykdom som gjør at jeg svetter en del hver dag. Har også to små som klisser i håret med prim, snørr og andre herligheter.

Anonymous poster hash: 52aa3...7d6

Ca en gang i uka. Jeg trener også hardt nok til at håret blir fuktig av svetten, men det er like fint når det har tørket og lukter ikke.

Anonymous poster hash: b5398...643

Det er noe du tror selv, at svette hos voksne kvinner ikke lukter.

Annonse

Det er noe du tror selv, at svette hos voksne kvinner ikke lukter. Anonymous poster hash: 52aa3...7d6

Svette på kroppen og spessielt under armene og i skrittet kan lukte. Hodebunnen har jeg aldri hatt problemer med.

Jeg dusjer og vasker håret hver morgen.

Det hender en sjelden gang dersom jeg ikke er helt i form, da jeg er kronisk syk, og at jeg med den største sannsynligheten ikke skal ut av huset at jeg hopper over hårvasken en dag. Kanskje 1-2 ganger i måneden.

Annonse

Stort sett hver dag. Håret blir veldig fort fett, og jeg har krøllete tørt hår, så det vises veldig godt når håret på toppen blir slett, blankt og klistrer seg fast i hodebunnen, mens resten er krøllet og porøst. Har flere ganger prøvd å bli kvitt problemet med teorien om å vaske det sjeldnere, men det fungerer ikke i praksis. 

Det lukter det kan jeg garantere deg

Håret lukter selvfølgelig ikke sjampo eller parfyme, men det lukter heller ikke svette eller noe annet ekkelt. Det kan godt hende du stinker etter to timer om du ikke vasker deg, men jeg gjør det ikke.

Håret lukter selvfølgelig ikke sjampo eller parfyme, men det lukter heller ikke svette eller noe annet ekkelt. Det kan godt hende du stinker etter to timer om du ikke vasker deg, men jeg gjør det ikke.

Svett hodebunn lukter ja. Til og med på små barn når de har svettet i sommervarmen. Men man kjenner som regel ikke sin egen kroppslukt.

Før vasket jeg håret hver morgen før jobb, følte håret var fett på kvelden igjen.

Nå har jeg begynt å vaske håret annenhver dag og håret ser mye bedre ut :)

Var veldig syk en periode og klarte ikke dusje på mange dager over en ganske lang periode, det gjorde at håret nå ikke blir fort fett. Aldri så galt at det ikke er godt for noe :P

Men vasker håret annenhver selv om det ikke ser skittent ut, for hår skal lukte friskt og det gjør det ikke etter noen dager. Eksos, svevestøv, hårprodukter som er noen dager gamle, varme... Alt setter sin lukt uten at man tenker over det. Jeg synes hele meg lukter sykehus etter å ha vært der, kjøpesenter har egen lukt og matlaging setter alle sine egne lukter på hår, kropp og klær. Dette er bare noen få eksempler på ting man ikke tenker over som alle påvirker lukt av hår...

Anonymous poster hash: 0d9d6...5b0

Vasker hver dag, men får mark av at det er antydning til fett.

Synes det høres villt ut å ikke vaske håret etter å ha trent, men klart det ikke lukter på avstand! En kompis av meg, derimot, er så høy, så han får ofte damers hodebunn opp i nesen når de skal klemme ham (ikke vet jeg hvordan), og han klager på at noen lukter intenst "kropp" i håret. Kjenner det på kjæresten hvis han ikke har vasket sitt på to dager og, lukter veldig "innestengt". Så, jeg synes vask mindre enn annenhver dag, er ulekkert. Og man kan virkelig ikke lukte sin egen hodebunn.

2-3 ganger i uka, det tar lang tid før håret blir fett. Bruker hårprodukter 2 ganger i året.

For en stund siden var jeg så dårlig at jeg ikke orket å vaske håret på 1,5 uke, først da ble det ekkel fettlukt av det. Kjenner det godt selv ja..

En bekjent har veldig fett hår, ser fett ut allerede samme ettermiddag som det er vasket, og det lukter raskt. Hun hadde sittet med hodet mot en sofa, og da jeg skulle sitte på samme sted en stund senere luktet det fortsatt motbydelig hårfett av sofaen! Måtte sitte et annet sted.. Stor forskjell på hår.

Anonymous poster hash: 50f86...aaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...