Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Det er vår første ferie sammen med tanke på meg som er alene mor blitt. Vi er vant til å reise, men jeg har ikke bare vært eneste voksen. Alltid vært 2 foreldre, eller så har jeg reist med veninnen min og hennes barn. Men i år har jeg ingen voksne å ta med (mulig kjærstn min), men han må kanskje jobbe. Jeg vet ikke om jeg skal gjøre det eller ikke. Kanskje hjemmeferie er like greit, besøke tivoli og bade plassen her. Jeg er redd for at det blir for ensomt om kveldene når barna er lagt. De er 12, 9 og 5år. (12 åringen kan jo selvfølgelig holde meg med selskap, men det blir ikke det samme). Hva er deres mening? Anonymous poster hash: 0c9c4...66c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Nei, men ikke fordi jeg er redd for ensomheten for jeg liker å ha kveldene for meg selv. Jeg tenker mer på om en blir syk og må på sykehus f.eks, hva med de andre da... Anonymous poster hash: 826d2...148
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Ja, jeg har reist på campingferie alene med to barn flere ganger. Har gått veldig fint! Anonymous poster hash: 2784d...358
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Jeg har ikke tre barn og ikke er jeg alene heller, men jeg tenker at man kan jo prøve? Kanskje blir det noen koselige sommernetter for deg og 12-åringen nå rett før hn blir tenåring og ikke gidder å sitte med mamma utpå kveldene lengre:) Om det er på en campingplass kan du jo kanskje sitte utenfor hytten på kveldene og kanskje snakke noen ord med naboen? Kanskje 12-åringen kan passe litt på søsken en kveld så du kan se litt på campingen, er vel mye liv der om kveldene? Mine erfaringer er at man virkelig blir lett kjent med andre på camping rett og slett. Folk er så åpen og imøtekommende uten at jeg vet hvorfor. Ellers er det kanskje litt godt å ha noen stille kvelder alene, og noen kvelder kan du kanskje la alle barna være våken og dere kan dra på stranda på kvelden/sove ute? Bare slenger ut tanker og ideer her siden jeg ikke har erfaringer selv. Og om en må på sykehus eller noe sånt, så må man bare ta med seg de andre ungene også. Men det er absolutt ingenting galt i å ikke dra på ferie heller da, dere kan jo storkose dere like mye hjemme:) Anonymous poster hash: 4a08d...27d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå