Gå til innhold

Tre dager siden jeg skulle hatt mensen...

Anbefalte innlegg

... men ikke noe annet tegn enn veldig ubehagelig menssmerter.

Har den vanlige brennende følelsen i underlivet og murring i ryggen.

Alt for mange tegn på mensen til at jeg tør håpe, men blir jo SÅ utålmodig av å gå her å vente!

Vet akkurat når el var, så vet at den ikke var forsinket.

Skal teste i morgen, men akkurat nå føles det som om mensen venter på å rase ut her... :(

Anonymous poster hash: 75533...a93

Fortsetter under...

Tre dager over IKM lover vel godt, om jeg forstår deg rett? Da kan du vel teste akkurat når du vil og få et sikkert svar? :) La oss høre hvordan det går!

Takk for svar :)

Jeg lot være å teste de første dagene, for man blir jo så lei seg med de blanke testene, nesten bedre å få mensen enn å sitte å niglo på den testen, vri på den, vende, snu, holde opp mot lyset, lete etter usynlige streker... :o

Men i dag tidlig testet jeg, og... blendahvit! Ikke en pitteliten antydning til strek engang, men fortsatt ikke tegn til TR :(

Anonymous poster hash: 75533...a93

Annonse

Jeg blir sprø jeg altså jenter.

Fem dager over Ikm i dag, ikke et tegn i kroppen på hverken det ene eller det andre.

Murring borte, oppblåst borte, humørsvingninger borte, stikking i rygg og mage borte...

Hva er dette da?

Anonymous poster hash: 9175e...e21

Hvilken pp er du i? :)

Nesten flaut å svare på det her inne, men i pp 1 oh my, dette er ingenting i forhold til veldig mange andre, og det er ikke det jeg blir frustrert av, for jeg er fullstendig klar over at dette kan ta mnd og år, det kan hende det aldri går... men det at kroppen min pluttselig er litt på tur jeg blir bekymret av (det er flere ting enn dager over ikm) Hadde jeg bare fått mensen regelmessig nå, så hadde jeg vært i rute her...

:)

jeg tror det er i pp 1 man blir helt tussete, etterhvert slapper man kansje litt mer av rundt det hele og koser seg litt mer med prøvinga, hvertfall føles det sånn her :-) Hvis den ikke satt hos oss nå går vi over i pp 2 neste uke, og jeg kjenner jeg er mer avslappet nå iforhold til for 3 uker siden.. 

men ja, man blir litt småsprø, og jeg trur det er bra at mannfolka kansje ikke vet hvor gærne, vi er som googler, skriver her, tester, raider nettet for all slags informasjon enda vi vet at kroppene våre er så uendelig ulike og det ikke finnes noen fasit selv om vi gjerne kansje vil ha det :D 

Lykke til alle!! :D 

jeg tror det er i pp 1 man blir helt tussete, etterhvert slapper man kansje litt mer av rundt det hele og koser seg litt mer med prøvinga, hvertfall føles det sånn her :-) Hvis den ikke satt hos oss nå går vi over i pp 2 neste uke, og jeg kjenner jeg er mer avslappet nå iforhold til for 3 uker siden..

men ja, man blir litt småsprø, og jeg trur det er bra at mannfolka kansje ikke vet hvor gærne, vi er som googler, skriver her, tester, raider nettet for all slags informasjon enda vi vet at kroppene våre er så uendelig ulike og det ikke finnes noen fasit selv om vi gjerne kansje vil ha det :D

Lykke til alle!! :D

Jeg håper du har rett! :)

For i denne perioden kjenner jeg nesten ikke meg selv igjen. Og så så mange fine svar man kan finne på Google om man bare vil, man finner lett noen som har vært gravide og ikke testet positivt før mnd etter ikm, man finner lett de som på magisk vis, uten å vite at de har blitt gravide (de som er steriliserte og nesten ikke har hatt sex) har blitt lett gravide, ja, altså alt kan vris til det positive om man bare vil nok, og lukker øynene og skroller fort forbi de realistiske innleggene hehe...

Mannen min er lykkelig uviten om min galskap, symptomjakt og maniske googling... hadde han visst, spørst det om det hadde blitt noe pp2 hahaha...

Når alt kommer til alt, er det jo ikke sånn at barn er en selvfølge og det tar jeg ikke lett på, jeg tenker ofte at vi er veldig heldig om vi får til dette, og får vi det ikke til, ja så må det være sånn.

Men akkurat nå er jo håpet stort. I dag skjønner jeg jo at jeg ikke er gravid, seks dager ikm, ingen symptom. Jeg har det helt ok med det. Skulle bare ønske mensen kom så vi kunne starte på nytt... Phu... På nytt med symptomjakt? Googling? Og nilesing av forumet?

Det roer seg vel etterhvert håper jeg, når hverdagen treffer meg midt i panna og jeg må vente tolmodig som alle andre :)

Lykke til til deg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...