Gå til innhold

Graviditet utenfor livmor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sterke smerter på den ene siden av magen ( i eggstokken som oftest). Gjerne småblødninger. Noen har ikke symptomer før egglederen sprekker (gjerne uke 7-9) og da haster det med å få legehjelp!! Kan resultere i indre blødninger så nøl ikke med å få hjelp. Er du usikker så ta en tidlig UL for å avkrefte mistanken :) Det er kun ca 1-2 % av alle graviditeter pr år som ender i exu så det er ikke veldig vanlig.

Hvordan mistenker man det? Jeg har litt stikkinger på høyre side. Det kan være overstimulering etter ivf også. Huff, skal ikke være lett.

Anonymous poster hash: e812b...cea

Stikkinger, på en siden, eller begge er vel det vanligste graviditets symptomet, å vil vedvare omtrent hele svangerskapet. Det betyr rett og slett at livmoren vokser. Ville ikke bekymret meg for EXU. Ved ivf får du kanskje en tidlig ultralyd? En tidlig ultralyd er godt for psyken til oss slitere, så spør om du ikke kan få det. Er så godt etterpå. Min puls gikk ned med 20 slag i minuttet etter at jeg fikk se at det satt på rett plass og hadde puls. Uke 7 er en fin ultralyd uke. Masse lykke til 😀

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...