Gå til innhold

Badedrakt eller bikini i sommer? 7 mnd gravid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en slik bikini der overdelen var en singlett når jeg var 7 mnd gravid om sommeren. :) Brukte også vanlig bikini, men likte å dekke magen litt i forhold til solen. Selv om jeg hovedsakelig satt i skyggen.

Anonymous poster hash: fd66e...a14

Annonse

Takk for tips!

Jeg gruer meg hater kroppen min for tiden. La på meg 30 kg forrige svangerskap, tror uansett det blir vanskelig å skjule de tjukke lårene mine, med både bikini eller badedrakt.

Jeg får kjøpe begge deler å teste litt ut. Eventuelt kan jeg sitte med en tynn morgenkåpe på stranda 😂😂 det ser sikkert utrolig teit ut

Anonymous poster hash: eac4c...85f

Takk for tips!

Jeg gruer meg hater kroppen min for tiden. La på meg 30 kg forrige svangerskap, tror uansett det blir vanskelig å skjule de tjukke lårene mine, med både bikini eller badedrakt.

Jeg får kjøpe begge deler å teste litt ut. Eventuelt kan jeg sitte med en tynn morgenkåpe på stranda det ser sikkert utrolig teit ut

Anonymous poster hash: eac4c...85f

Når du ikke bader så kan du jo ha bikinioverdel og shorts hvis du er mer komfortabel med det. Jeg synes du skal bruke det du føler deg mest vel i :) Jeg synes de fleste er finest i bikini

Anonymous poster hash: d23fd...a14

Annonse

Bikini! Dersom du vil skjule lårene kan du snurre rundt deg en sarong eller et sjal? Jeg personlig synes badedrakt fort kan bli litt "tantete" dersom den ikke er veldig søt og pyntet.

Anonymous poster hash: be70c...5e0

• 1 måned senere...

Bikini!! 
Badedrakt syns jeg bare blir klamt og ekkelt på magen. Legen min har sagt at det går helt fint å sole magen så lenge jeg ikke ligger hele dagen og ikke blir overopphetet. Så lenge jeg føler meg komfortabel er babyen der også. 

Anonymous poster hash: 321c2...5bf

Velg det du føler deg mest vel i selv.

Jeg fødte i august første gang jeg var gravid, og det er vel den sommeren jeg har følt meg flottest i bikini. Gikk i bikini på hytta fram til to uker før termin.

Anonymous poster hash: 6e03f...e67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...