Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ifølge kalenderen har jeg eggløsning idag. Testet nå og fikk negativ, men streken er sterkere enn den har vært, betyr det at det nærmer seg smilefjes kanskje elle har ikke de strekene noe å si på denne? Har ikke kjent noe til EL smerter heller som jeg har gjort de 2 siste mnd..

20fxjs4.jpg

Fortsetter under...

Jeg har brukt clearblue eggløsningstest denne mnd. Jeg testet negativ i 5 dager, og da var også teststreken svakere enn kontrollstreken. I går kveld kom det smilefjes, og da jeg dro den ut så jeg at teststreken var sterkere enn kontrollstreken. Streken ble sterkere og sterkere hver dag til den i går var helt positiv. Så da er nok din EL på vei :) Jeg tok en ny i dag, og den ble negativ, så jeg fikk bare en positiv test. Tenkte jo ikke på å ta bilde av strekene, jeg tok bare bilde av smilefjeset og sendte ut til mannen som skiftet dekk, hihi. 

Endret av Lillegullet2017

Annonse

Det gikk til helvette igår.. Mannen var så utslitt, fått i seg for lite mat og driver og jobber på gården til foreldrene uansett om han hadde fri igår, sliter seg helt ut. Han prøvde ihverfall men han klarte ikke å komme! Jeg blir så frustrert og skuffa når det skjer. Men kan jo ikke være sint på han heller, men føler sjangsen bare drar fra oss da. Hadde sex kvelden før positiv test da, så da spørs det jo hvor lenge etter positiv test egget slipper.. Men får jo håpe der er igjen noen svømmere fra den økten og venter.. Ble så dårlig stemning av det igår at tviler på det blir noe ikveld heller. Heldig du som har en mann som vil like mye som deg og ikke en som sier "det skjer når det skjer, er ikke 35 år heller" og at vi skal ha sex når begge vil for at det er noe deilig og ikke for å produsere, og det er jo greit.. Vil ikke han så er ikke det vits sånn sett, er bare så irriterende. greit vi er 21 og 23 og har god tid men betyr ikke at jeg bare kan slutte på p pillene og la det skje når det skjer, selvfølgelig vil jeg finne de dagene i mnd som er størst Sjangse! Og så har vi en på snart 2 år og 4 mnd, hadde tenkt å gi han søsken før han er 3, men det blir jo ikke så får håpe på innen han er 3,5 da.

Måtte bare få det ut 😜

Nei guri, nå ser jeg jo at du har skrevet her! Det finnes dager hos oss også, enten der han ikke vil/eller er utslitt og ikke får til. Og når det skjer blir jeg så frustrert at jeg begynner å grine, haha. Så da må jeg bare snu meg og si god natt, så han slipper fullt utbrudd fra meg. Godt dere fikk gjennomfør til slutt, og skjangsen er jo der i aller største grad enda! Nå krysser vi fingre 😁

Huff, ja det er vel sånn med alle iblandt! Synst det er så vanskelig å bare snu meg.. Ja, med positiv test på mandag er det jo ikke sikkert at akkurat EL var før tirsdag! Så med søndag og tirsdag, har vi de sjangsene vi trenger denne mnd. Så nå er det bare å vente i 9 dager😩 Men nå håper jeg og tror ingenting, eller håper gjør jeg alltid men ser ut som det kan ta tid denne gangen.. Når det gikk på PP1 for tre år siden, så er det litt frustrerende å være på PP5, en begynner jo å tenke om det plutselig har blitt noe galt med en av oss. Men det trenger jo ikke å være det. Burde ikke være noe problem når det gikk sist.. Legen sa at det var ingenting å bekymre seg for når det var samme partner, og at jeg snart kommer tilbake dit med positiv test. Så håper virkelig det. Kjenner det virkelig når 2 åringen ser en baby på TV og blir helt i ekstase, "bebii!" 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...