Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merker jeg er på symptomjakt :) 8 dpo idag. Bittelitt kvalm innimellom og har lette murringer av og til. Puppene er ikke ømme. Ikke oppblåst. Jeg har enkelte sykluser med murringer, så det trenger ikke bety noe. Dessuten hadde jeg mer murringer før egget kan ha festet seg, nå er det mindre. Kan hende kvalmen skyldes mye jordbær 🍓 Rakk jo såvidt aksjer, og jeg lå ikke flatt etterpå.

Neste syklus må mannen reise noen dager før el, så kan hende den pp glipper.

IKM 19. mai tror jeg. Har ingen symptomer egentlig, eller jeg har alle kvisers mor på haka, og i går begynte jeg å grine over en filleting som jeg og mannen diskuterte. Hadde SA 12. april og var da i uke 10, så en evt positiv test nå vil være veldig fint, men denne gangen blir jeg å bestille tidlig ultralyd før uke 10... Har ikke hatt mensen siden SA.

Annonse

Fortsatt kvalm når jeg står opp. Blodsukkeret synker raskere enn det bruker og magen tåler ikke lenger vanlige rutiner :P fortsatt oppblåst og fått murringer som ikke ligner mens. Små-ømme brystvorter i dag,av alle ting

Blir ikke overrasket hvis du får positiv test!

Annonse

Å neeei😞I dag har jeg hatt et par mikroblødninger - å det er 6 dager til IKM.. Æsj altså, var så gira på baby nå, men typisk nok skal jeg ha 22 dagers syklus på 1 pp..😝 Jaja, det er vel bare å smøre seg med tålmodighet!😊

Det kan jo være festeblødninger :)

Jeg klarte å få en syklus på 20 dager denne gang... Det har jeg aldri hatt før. De siste har vært 27 dager. Irriterende, da kommer nok neste el når mannen er borte.

Det kan jo være festeblødninger :)

Jeg klarte å få en syklus på 20 dager denne gang... Det har jeg aldri hatt før. De siste har vært 27 dager. Irriterende, da kommer nok neste el når mannen er borte.

Tiden vil vise ja, tror ikke jeg har opplevd så kort syklus før altså, fra å ha 32 dagers syklus før jeg fikk 2 barn, så har den ligget rundt 28 dagers syklus de siste 3-4 år.. håper det klaffer for oss snart! Kanskje 36 års alder kan gjøre at ting tar litt tid..?😜

Tiden vil vise ja, tror ikke jeg har opplevd så kort syklus før altså, fra å ha 32 dagers syklus før jeg fikk 2 barn, så har den ligget rundt 28 dagers syklus de siste 3-4 år.. håper det klaffer for oss snart! Kanskje 36 års alder kan gjøre at ting tar litt tid..?😜

Ja, jeg merker stor forskjell. De to store ble til i første pp. Ble ganske raskt gravid i sommer, men endte i ma. Dette var første pp siden november. Kanskje det er sommerferie som må til denne gangen også.

Krysser fingrene for at det bare var festeblødning du hadde 🍀

Heisann😊 På tide jeg skriver et innlegg jeg også, etter å ha lest hver eneste dag i flere uker 😄 Jeg fikk positiv el-test 3 mai på ettermiddagen. Testet tidlig samme dag og den var på vei til å bli positiv, og neste dag var den negativ. Så da hadde jeg el den 3-4 mai, og ikm i går eller i dag.

Den første uken etter el hadde jeg småømme bryster, og jeg var også litt småkvalm om morgenen. Ved flere anledninger merket jeg en skarpere luktesans, noe som fikk meg til å tenke på en mulig graviditet. Etter 2 pp med NEG test bestemte jeg meg for å vente til ikm med evt test, for å unngå den store skuffelsen en negativ test gir. Jeg har gått og kjent på svake murringer i eggstokkene, noenganger midt i underlivet, men de har vært så svake at jeg har ikke tenkt noe over det. Litt stikking innimellom. Dette har pågått siden el. De ømme brystene hadde jeg en uke etter el, så forsvant det helt.

Sulten som en bjørn er jeg😄 Spiser meg god og mett, og blir kjempesulten kort tid etterpå. Slik har jeg hatt det siden el.

Jeg pleier å få ganske tydelige tegn på tr i nesten to uker før, men denne gang har jeg ikke merket de vanlige tegnene. Bestemte meg for å ta test i dag, og kjørte avgårde til apoteket kl 10. Kom hjem halv 11 og klarte såvidt å skvise ut noen dråper urin🙈Hadde allerede vært på toalettet både kl 07 og 09.30. Det var ganske få, og utvannede dråper jeg tok testen på. Men likevel kom det opp en svak strek, og nå er jeg helt skjelven. Gleder meg til å ta en test på mer konsentrert urin, og håper virkelig streken blir tydeligere😍😍

Så gøy!!! Gratulerer! Da får vi krysse fingrene For at det er min tur snart også 😂 Hadde EL rundt samme tiden vi da! Jeg hadde mellom 3-5 mai :) hatt mye av det samme som deg,og er ikke noen TR i sikte ennå! Men tør ikke å teste ennå 🙈 Er så dyrt med sånne apotek-tester hele tiden :P her ga mensmurringer seg i går og ingen nye murringer. Bare kvalm og svimmel :) har kanskje litt ømme pupper hvis jeg kjenner skikkelig godt etter 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...