Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe,ja men har blitt så skuffet så mange ganger nå,og mensen har vist seg å komme etter et par nervepirrende dager,så får nok holde meg litt i skinnet 😂 Men jeg føler meg gravid og jeg føler på meg at det skjer noe,fordi jeg har murringer og følelser jeg ikke kjenner igjen. Dette blir jo Nr 1 så har ikke så mye å sammenligne med egentlig ;)

Annonse

Det er jo mye som skal skje "på veien", el kn ha vert en dag senere enn du tror, egget kan jo bruke noen dager på å feste seg, eller du kan produsere hcg sent..ingenting er avgjort før tanta er på plass:)

Anonymous poster hash: d8320...088

Annonse

Så spennende å lese om dere! 😊

Vanskelig ikke å tenke på dette altså, selv om jeg prøver!! Har IKM i morgen.. Har tisset ofte tirsdag og onsdag, hatt litt luft i magen og i går kom det en liten strek blod på papiret sammen med slim. Ikke mer siden.. Litt murringer nå og da... Hmmm! Tester mandag om ikke tanta er kommet ila helga. X fingre! Lykke til alle

IKM på søndag😱😜 Har hatt spotting, (microblødning) tidlig i uka her, men det behøver ikke ha noe å si.. Testet overivrig som her blir i går ettermiddag - utvannet urin, negativ selvfølgelig.. Vært litt kvalm i dag, og puppene ble ømme i dag...spennende! Men skal ikke teste før over IKM, (om det ikke blir TR da..) for sikkerhets skyld!

Mange som har IKM i helga?

Jeg har idag... 😱🙈 ikke kommet enda. Stikker i siden når jeg tisser, stikking og svie i puppene og litt murring nå og da.. Bli tullete, men har lovet meg at jeg ikke skal teste før tirsdag om den (tante) er kommet før den tid..

Mange som har IKM i helga?

Jeg har idag... 😱🙈 ikke kommet enda. Stikker i siden når jeg tisser, stikking og svie i puppene og litt murring nå og da.. Bli tullete, men har lovet meg at jeg ikke skal teste før tirsdag om den (tante) er kommet før den tid..

Jeg har IKM på søndag😱 Prøver på nr 4. fortsatt like spennende😅👍 Krysser fongre for maaange positive tester fremover også!!!

Jeg turte ikke teste!!😳 Drømte at mensen kom i natt, og hadde så sterke smerte (menssmerter) da jeg sto opp... Det

Murrer og stikker litt enda, så jeg klarte ikke å tisse i koppen - i frykt for negativ.. Akkurat som jeg vil utsette det litt😝Tester på tirsdag om ikke annet skjer (tr😖).. Er på dag 29 i syklus og mine sykluser er litt varierende mellom 28-30dager.. Jeg har alltid brukt å teste 2-3 dager etter "forsinket" mens☺️ Mannen synes jeg er tullete, han er skråsikker på at vi skal ha en til.. Sier han merker det (det har stemt tre ganger før), men jeg stoler ikke på det😊

Jeg turte ikke teste!!😳 Drømte at mensen kom i natt, og hadde så sterke smerte (menssmerter) da jeg sto opp... Det

Murrer og stikker litt enda, så jeg klarte ikke å tisse i koppen - i frykt for negativ.. Akkurat som jeg vil utsette det litt😝Tester på tirsdag om ikke annet skjer (tr😖).. Er på dag 29 i syklus og mine sykluser er litt varierende mellom 28-30dager.. Jeg har alltid brukt å teste 2-3 dager etter "forsinket" mens☺️ Mannen synes jeg er tullete, han er skråsikker på at vi skal ha en til.. Sier han merker det (det har stemt tre ganger før), men jeg stoler ikke på det😊

Oh du må jo teste!

For noen nerver du har haha... jeg hadde aldri klart å holde meg :D

Jeg synes du skal høre på mannen, han har sikkert rett :)

Hold deg i fire timer og så tar du en test, er jo FOR spennende dette :)

Anonymous poster hash: 07a9f...e69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...