Gå til innhold

Hva synes dere om disse to jentenavnene?😊💕

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elise er så klassisk og nydelig! Et vakkert navn, stemmer på det! :)

Aurora er helt ok. Mange synes det er fint, men jeg synes det er litt hardt, samt at det blir så rart på engelsk.

Anonymous poster hash: a3532...a8e

Elise er så klassisk og nydelig! Et vakkert navn, stemmer på det! :)

Aurora er helt ok. Mange synes det er fint, men jeg synes det er litt hardt, samt at det blir så rart på engelsk.

Anonymous poster hash: a3532...a8e

Takk for svar 😊 vi synes også at det kan bli litt rar uttale på engelsk, så er enig i den. Vanskelig å bestemme seg likevel da 😉

Anonymous poster hash: 9a2f9...829

liker Aurora best ,et av mine favoritter :) Elise er jeg så lei,men er nok pga jeg heter det til mellom navn og er ikke veldig fornøyd med det :)

Takk for svar 😊😊 jeg har også et mellomnavn jeg ikke liker 😉🙊 liker så godt begge de to navnene men vi klarer ikke å bestemme oss😁

Takk for svar jeg har også et mellomnavn jeg ikke liker liker så godt begge de to navnene men vi klarer ikke å bestemme oss

nei er rart det der :P nei navnvalg er ikke lett :)

Annonse

Takk for svar 😊😊 er såå vanskelig å bestemme seg, en dag er jeg sikker på at hun skal hete Elise og den andre dagen er jeg sikker på Aurora.😄 Mannen er like vinglete 😄 Var ikke like vanskelig med guttenavn 😊

Annonse

Syns begge er flotte, men Aurora passer best med Philip og Leander :) 

Se så fint det er; Philip, Leander og Aurora - nydelig!

Syns Elise blir litt "kjedelig" og "traust" mot brødrenes navn. Men for all del, Elise er også flott! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...