Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Samboer altså. Vi har slitt med sex i over 4 år. Han får den rett og slett ikke opp, verken når jeg har sexy undertøy, ligger naken inntil ham i senga, såper ham inn eller gjør andre ting. Han sier at han har vært trøtt, sliten, mye å tenke på osv. Det er alltid jeg som tar initiativ til sex, han gjør det aldri og avviser meg nesten hver gang. Vi har sex ca 4-5 ganger i løpet av året. Trodde først det var meg det var noe galt med, at han hadde lyst på andre damer, men ikke meg. Han har til og med flørtet med to andre mens vi har hatt "tørkeperiode" (ikke sex, men heftig flørting). Men nå mistenker jeg at han faktisk er skaphomo. Han har hatt en kompis disse 4 årene (en gammel kompis som han tok opp kontakten med etter at vi ble sammen), som han er VELDIG mye med alene. De er aldri med andre venner, det er enten han som er på besøk hos oss når jeg er på jobb (samboer jobber mye kveld og det gjør også denne mannen, sånn at de tar ofte en kaffe hjemme hos oss mens jeg er på jobb), eller så er han på kaffe der. Ca en gang i måneden går de ut og overnatter da hos denne kompisen, gjerne fredag til søndag. De stenger på en måte verden ute og er nesten ikke med noen andre venner lenger, bare med hverandre. Kan det være hold i det jeg tror? At han er forelsket i denne kompisen og har en greie gående mot ham, og derfor ikke klarer å få den opp når vi er intime? Vi har vært hos sexolog flere ganger, og han har ikke gjort bruk av noen av tipsene som sexologen kom med. Det ser ikke ut som han ønsker å jobbe med sexlysten sin, og han blir pinlig berørt de få gangene i året jeg tar det opp, nesten flau. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 173fd...f19
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Jeg vet desverre ikke. Men har du en god magefølelse på dette eller er det bare noe du tenker ? Jeg tror faktisk Jeg tror faktisk jeg hadde blitt litt detektiv her🙄. For en vet faktisk aldri.. Høres jo rart ut.. Anonymous poster hash: fb364...e97
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Han vil jo ikke være den første i så fall... Hvordan var sexlysten hans i begynnelsen av forholdet? Jeg ville krevd at han gikk gjennom en utredning for manglende sexlyst om han påstår at den bare er blitt borte. Men jeg tror jeg ville spurt rett ut om han foretrekker menn om han ikke vil snakke om hvorfor han ikke vil ha sex med deg og ikke vil til legen. Om han egentlig er aseksuell så har han jo ført deg bak lyset som ikke fortalte det da dere ble sammen. Man skal ikke kimse av magefølelsen. Snakk med ham igjen, vær direkte. Finn ut hvorfor han blir flau. Er han flau fordi han ikke lenger har sexlyst - da oppsøker han legen. Er han flau fordi han har løyet om å være aseksuell, da må dere vurdere forholdet. Er han flau fordi han er skaphomse, da er det på tide han er ærlig med deg. Jeg hadde ikke orket å leve i et forhold med en mann som ikke ville ha sex med meg og som ikke ville prøve å redde sexlivet (har har jo vært med til sexolog, men det hjelper lite når han ikke vil gjøre noe i praksis). Anonymous poster hash: bf866...9dd
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 En ting til... Om han er homofil eller ikke spiller egentlig ikke så stor rolle, Hi. Spørsmålet blir om du vil leve med en mann som ikke vil ha sex med deg eller ikke. Det beste er kanskje om du bestemmer deg for hva du vil, det virker ikke som om du vil få så mye ut av ham. Anonymous poster hash: bf866...9dd
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 En ting til... Om han er homofil eller ikke spiller egentlig ikke så stor rolle, Hi. Spørsmålet blir om du vil leve med en mann som ikke vil ha sex med deg eller ikke. Det beste er kanskje om du bestemmer deg for hva du vil, det virker ikke som om du vil få så mye ut av ham. Anonymous poster hash: bf866...9dd Selv om jeg har ganske mye lyst på sex, ville jeg lett ha ofret meg for barna (for å holde familien samlet) og levd med en aseksuell mann til yngste barnet flytter ut. Men jeg ville ikke orket å leve med en homofil mann som ønsker å ha sex, eller har sex, med en mann. Hvis han egentlig vil ha denne kompisen, vil ikke jeg stå i veien for ham og låse ham i et fengsel av samboerskap med meg. Men det er veldig vanskelig å spørre rett ut mener jeg... Jeg har spurt rett ut flere ganger, og har fått veldig diffuse svar. Orker ikke å tenke på hva han hadde svart hvis jeg spurte om han var homo... HI Anonymous poster hash: 173fd...f19
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Jeg ville nok funnet ut mer før jeg spurte. sjekk telefon, facebook, spionere litt på han rett og slett, kanskje slemt, men rimelig slemt å ha sex med en annen mann mens du sitter hjemme og ikke forstår hvorfor mannen din ikke tenner på deg. Når du har litt mer håndfast så konfronter han. Vet om ei som satte opp kamera på soverommet og fersket han på den måten (det var med en kvinne da) Men sett opp et skjult kamera når du vet kompisen skal komme. Anonymous poster hash: 53336...7db
HvittHus Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Har han alltid hatt lav sexdrift eller er dette nytt de siste årene?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Har han alltid hatt lav sexdrift eller er dette nytt de siste årene? Vi har vært sammen i 8 år, de første 4 jobbet han skift (2 uker på og 2 uker av), var mye sliten når han kom hjem og hadde enda ekstra jobb, så da var det forståelig at han ikke hadde så mye lyst. Men det var definitivt mer i begynnelsen av forholdet. For 4 år siden fikk han jobb nært hjemmet, sa opp ekstrajobben, og da forsvant sexlysten helt. På samme tid begynte han å henge mer og mer med kompisen, og nå ser de hverandre nesten hver dag når jeg er på jobb, eller at han drar til denne kompisen. Det er også nytt at han begynte å overnatte hos kompisen etter tur på byen, før kom han alltid hjem. HI Anonymous poster hash: 173fd...f19
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #9 Skrevet 30. april 2016 Jeg tenker det er veldig viktig at du tar opp dette med han, men du bør tenke gjennom hva han kan svare før du tar praten. Hvordan vil du reagere om han innrømmer at han er homofil? Hvordan kan du tenke deg at livet blir vidre om han kun vil ha sex med menn, men fortsatt ønsker å være en familie med deg? Hvordan hadde du taklet å være en familie som ikke er helt A4? Selv har jeg hatt mange ulike forhold, og at jeg lever ett ganske så normalt A4 liv nå er nesten litt rart. Meg og min mann snakket ganske mye om slike ting før vi ble sammen, for han var ganske betenkt på hvordan jeg så på ett forhold, om jeg kan holde meg bare til en mann eller ei. Jeg har levd i ett åpent forhold med en mann, dette passet meg perfekt og det var ikke pga dette at vi gjorde det slutt. Vi er fortsatt venner idag. Jeg har vært samboer med en dame. Så litt ulike forhold kan en si. Men ett åpent forhold passer ikke for alle, at det passet i mitt ene forhold såtilsier ikke at det passer i ett annet forhold. Hadde min mann sagt han tenner på menn, hadde jeg latt han få ha seg en elsker såfremt vi hadde blitt enige om endel ting. I mitt åpene forhold hadde vi endel regler, uten disse tror jeg ikke det hadde gått så greit så det ville jeg ha hatt nå også. Jeg syns det err helt greit om han tenner på menn og vil ha sex, såfremt det er meg han elsker og vil leve resten av livet med. Om det er meg han vil dele kjærligheten med og familielivet med. Men nå er jeg bifil, så for meg blir det kanskje litt annet. Jeg har ikke behov for noen ndre enn min mann nå. Men for meg så hadde det ikke vært noe jeg hadde tenkt så mye på om han sa han tente på menn og ønsket å leve dette ut. At vi måtte ha endel samtaler omkring dette for å bli enige om hvordan vi skulle gjøre ting måtte vi, men jeg vil heller leve ett litt utradisjonelt familieliv enn å bryte opp familien for dette. Jeg kjenner noen der mannen fant ut han var homo etter mange års ekteskap og noen barn. De lever idag ett litt merkelig familieliv, men det fungerer for de. Det er mamma, pappa1 og pappa2. Mamma og pappaene bor ikke sammen, men de gjør ting omhverandre og det føles ut som det er en storfamilie. Noen ganger møter vi mamma og pappa1 på noe, en annen gang kan det være mamma og pappa2. Når vi leverer en unge på besøk hos mor så kan det være pappa2 som åpner døra, eller motsatt. De lever ett liv som fungerer for de, men for oss andre kan virke litt rart. Mor har sagt hun sa det var veldig rart når hennes mann kom ut av skapet, kjærligheten til han har aldri forsvunnet men den har blitt anderledes. Jeg lurer på om de på papiret fortsatt er gift, selv om pappa1 og pappa2 bor i ett annet hus sammen. De tre deler familielivet sammen. For de er det en selvfølge å sitte i armkroken til hverandre p se film, uansett hvem av de det er, for oss andre kan det se litt merkelig ut og virke veldig feil. Nå har jeg kjent de litt i endel år, og jeg beunder virkelig det livet de lever. Hvor rart og merelig det kan se ut, så har de fått ting til å fungere for de. De er ikke redd for å være den utradisjonelle familien som folk titter litt på. (Klassen til mitt ene barn der det ene barnet går gikk rundt og brukte ordet homo som skjeldsord. Læreren likte ikke dette og tok en prat med klassen. Etter endel prat frem og tilbake var det ingen av elevene som kjente noen som var homofile. Så spurte hun om hva faren til x var. Det var bare pappa nr 1 og pappa nr2. Så sier litt om hvor normalt ungene syns det er) Men om din mann ikke er det, så bør dere snakke om hvorfor du tror han er slik og om hva dere kan gjøre for å få samlivet deres mer på gli. For i lengden så kommer det ikke til å vare om dere ikke får orden på ting. Om dere ikke kommer til å ha noe serlig sex så er det igrunn greit, men dere må nesten finne ut hva dere ønsker sammen. Hvordan livet deres freomver skal være. Anonymous poster hash: 4549c...164
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #10 Skrevet 30. april 2016 Vi har vært sammen i 8 år, de første 4 jobbet han skift (2 uker på og 2 uker av), var mye sliten når han kom hjem og hadde enda ekstra jobb, så da var det forståelig at han ikke hadde så mye lyst. Men det var definitivt mer i begynnelsen av forholdet. For 4 år siden fikk han jobb nært hjemmet, sa opp ekstrajobben, og da forsvant sexlysten helt. På samme tid begynte han å henge mer og mer med kompisen, og nå ser de hverandre nesten hver dag når jeg er på jobb, eller at han drar til denne kompisen. Det er også nytt at han begynte å overnatte hos kompisen etter tur på byen, før kom han alltid hjem. HI Anonymous poster hash: 173fd...f19 Vil bare opplyse om at jeg har en kjæreste som ofte jobber slik. Men det varierer. Men han har alltid appetitt på sex. Helst flere ganger for dagen. Så det har ingenting å si! Ville som sagt gjort litt undersøkelser hadde jeg vært deg! Er litt redd for at magefølelsen din kan ha rett ? Anonymous poster hash: fb364...e97
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #11 Skrevet 30. april 2016 Jeg tenker det er veldig viktig at du tar opp dette med han, men du bør tenke gjennom hva han kan svare før du tar praten. Hvordan vil du reagere om han innrømmer at han er homofil? Hvordan kan du tenke deg at livet blir vidre om han kun vil ha sex med menn, men fortsatt ønsker å være en familie med deg? Hvordan hadde du taklet å være en familie som ikke er helt A4? Selv har jeg hatt mange ulike forhold, og at jeg lever ett ganske så normalt A4 liv nå er nesten litt rart. Meg og min mann snakket ganske mye om slike ting før vi ble sammen, for han var ganske betenkt på hvordan jeg så på ett forhold, om jeg kan holde meg bare til en mann eller ei. Jeg har levd i ett åpent forhold med en mann, dette passet meg perfekt og det var ikke pga dette at vi gjorde det slutt. Vi er fortsatt venner idag. Jeg har vært samboer med en dame. Så litt ulike forhold kan en si. Men ett åpent forhold passer ikke for alle, at det passet i mitt ene forhold såtilsier ikke at det passer i ett annet forhold. Hadde min mann sagt han tenner på menn, hadde jeg latt han få ha seg en elsker såfremt vi hadde blitt enige om endel ting. I mitt åpene forhold hadde vi endel regler, uten disse tror jeg ikke det hadde gått så greit så det ville jeg ha hatt nå også. Jeg syns det err helt greit om han tenner på menn og vil ha sex, såfremt det er meg han elsker og vil leve resten av livet med. Om det er meg han vil dele kjærligheten med og familielivet med. Men nå er jeg bifil, så for meg blir det kanskje litt annet. Jeg har ikke behov for noen ndre enn min mann nå. Men for meg så hadde det ikke vært noe jeg hadde tenkt så mye på om han sa han tente på menn og ønsket å leve dette ut. At vi måtte ha endel samtaler omkring dette for å bli enige om hvordan vi skulle gjøre ting måtte vi, men jeg vil heller leve ett litt utradisjonelt familieliv enn å bryte opp familien for dette. Jeg kjenner noen der mannen fant ut han var homo etter mange års ekteskap og noen barn. De lever idag ett litt merkelig familieliv, men det fungerer for de. Det er mamma, pappa1 og pappa2. Mamma og pappaene bor ikke sammen, men de gjør ting omhverandre og det føles ut som det er en storfamilie. Noen ganger møter vi mamma og pappa1 på noe, en annen gang kan det være mamma og pappa2. Når vi leverer en unge på besøk hos mor så kan det være pappa2 som åpner døra, eller motsatt. De lever ett liv som fungerer for de, men for oss andre kan virke litt rart. Mor har sagt hun sa det var veldig rart når hennes mann kom ut av skapet, kjærligheten til han har aldri forsvunnet men den har blitt anderledes. Jeg lurer på om de på papiret fortsatt er gift, selv om pappa1 og pappa2 bor i ett annet hus sammen. De tre deler familielivet sammen. For de er det en selvfølge å sitte i armkroken til hverandre p se film, uansett hvem av de det er, for oss andre kan det se litt merkelig ut og virke veldig feil. Nå har jeg kjent de litt i endel år, og jeg beunder virkelig det livet de lever. Hvor rart og merelig det kan se ut, så har de fått ting til å fungere for de. De er ikke redd for å være den utradisjonelle familien som folk titter litt på. (Klassen til mitt ene barn der det ene barnet går gikk rundt og brukte ordet homo som skjeldsord. Læreren likte ikke dette og tok en prat med klassen. Etter endel prat frem og tilbake var det ingen av elevene som kjente noen som var homofile. Så spurte hun om hva faren til x var. Det var bare pappa nr 1 og pappa nr2. Så sier litt om hvor normalt ungene syns det er) Men om din mann ikke er det, så bør dere snakke om hvorfor du tror han er slik og om hva dere kan gjøre for å få samlivet deres mer på gli. For i lengden så kommer det ikke til å vare om dere ikke får orden på ting. Om dere ikke kommer til å ha noe serlig sex så er det igrunn greit, men dere må nesten finne ut hva dere ønsker sammen. Hvordan livet deres freomver skal være. Anonymous poster hash: 4549c...164 Takk for utfyllende svar. Jeg tror ikke jeg hadde klart å ha sex med samboeren igjen hvis jeg visste at han akkurat har hatt seg med en mann. Hvis vi skulle ha hatt åpent forhold, så måtte det bli uten å ha sex med hverandre. Men jeg vil gå ganske langt for å bevare familien for barnas skyld. Selv om det betyr sølibat for meg til barna flytter ut. HI Anonymous poster hash: 173fd...f19
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #12 Skrevet 3. mai 2016 Funnet ut noe mer? Anonymous poster hash: 27a04...309
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #13 Skrevet 3. mai 2016 Hvis han puler på en annen, bør jo du også kunne få lov til det. Da kan dere jo leve som familie, og få sex på hver deres kant. Anonymous poster hash: e6634...b3e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #14 Skrevet 3. mai 2016 Har du fått snakke med mannen din, HI? Anonymous poster hash: dce9b...4d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå