Gå til innhold

Den STORE hemmeligheten.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også bare rope det ut :( .. Er så vanskelig. Hat mistet noen ganger før. det er derfor jeg venter. Har ikke sagt det til mannen enda heller. Vil ikke utsette han for det igjen (det virker kanskje frekt, men vil ikke såre han igjen fordeom det ikke er min feil)

Er i uke 7. Å skal holde det hemmelig til mannen når jeg har vært på UL i uke 11.

Jeg skal holde det skjult for besteforeldrene til uke 18. :)

Å til alle andre kan få vite om det i uke 20 :)

Sist gang viste jo mannen jo om det. Å jeg sa det til foreldrene i uke 9. Men 2 uker senere mistet jeg jo...

Anonymous poster hash: 31f77...da6

Huff, ja største skrekken er jo å miste. Der har jeg til nå vært heldig og aldri opplevd det å miste. Jeg har 2 barn fra før. Tidligere sa vi vel det når jeg var ca 12 uker på vei.

I morgen er jeg kommet til uke 6. Med da tredje barnet. Spennende tid. Men tiden går veldig sent nå når vi holder på en så stor hemmelighet :)

Huff, ja største skrekken er jo å miste. Der har jeg til nå vært heldig og aldri opplevd det å miste. Jeg har 2 barn fra før. Tidligere sa vi vel det når jeg var ca 12 uker på vei.

I morgen er jeg kommet til uke 6. Med da tredje barnet. Spennende tid. Men tiden går veldig sent nå når vi holder på en så stor hemmelighet :)

Ja vi har et barn å ønsker oss mange flere :D

Ja vente tiden går sakte :P er inne på den gravid appen flere ganger daglig hehe

Det hørtes jo veldig sært ut å ikke fortelle din egen mann at du er gravid ... er han ikke mann nok til å klare å støtte deg om du mister ? Skal du gå med den sorgen alene...? Nei det hørtes veldig merksnodig ut...

Anonymous poster hash: c00b5...a94

Det hørtes jo veldig sært ut å ikke fortelle din egen mann at du er gravid ... er han ikke mann nok til å klare å støtte deg om du mister ? Skal du gå med den sorgen alene...? Nei det hørtes veldig merksnodig ut...

Anonymous poster hash: c00b5...a94

Hva mener du? Jeg vil bare ikke se han så lei seg igjen. så jeg beskytter meg selv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...