Gå til innhold

Symptomjakta i dpo land

Anbefalte innlegg

Ja,helt enig. Blir så sur og lei, i går så var jeg så drittlei at jeg gikk og la meg lenge før sengetid for jeg orket ikke tankene lengre. Vi har vel bikket to år med prøvingen og det her blir vel siste pp før prøverør 😑

Uff, da skal ikke jeg syte for mye her.

Har lagt meg i seng nå.. vil bare sove slik at man kan få bekreftet eller avkreftet ny pp.

Håper på det beste for dere. ! Alt blir påvirket av pp. Stressende og irriterende med ventingen når man nærmer seg ikm

.

Baby blir det uansett. Bare synd det tar så lang tid når de er så sterkt ønsket...

Fortsetter under...

Uff, da skal ikke jeg syte for mye her.

Har lagt meg i seng nå.. vil bare sove slik at man kan få bekreftet eller avkreftet ny pp.

Håper på det beste for dere. ! Alt blir påvirket av pp. Stressende og irriterende med ventingen når man nærmer seg ikm

.

Baby blir det uansett. Bare synd det tar så lang tid når de er så sterkt ønsket...

Klag så mye du vil her, pp1 eller pp30 er det samme uansett like vondt og slitsomt. Vi har ei prinsesse på 4 år som ønsker seg søsken.

Førstemann eller har dere noen fra før? 😊

Får jeg en negativ i morgen så gir jeg opp 😂😎🤔

Klag så mye du vil her, pp1 eller pp30 er det samme uansett like vondt og slitsomt. Vi har ei prinsesse på 4 år som ønsker seg søsken.

Førstemann eller har dere noen fra før? 😊

Får jeg en negativ i morgen så gir jeg opp 😂😎🤔

Vi har en på 13 mnd. Ønsker to tette. I 5 pp .

Koselig og ha søsken. Selv har jeg en lillebror og vil gi sønnen vår samme glede.

Krysser fingrene for strek i morra. Så må tr bare holde seg unna hos oss begge! :-)

Vi har en på 13 mnd. Ønsker to tette. I 5 pp .

Koselig og ha søsken. Selv har jeg en lillebror og vil gi sønnen vår samme glede.

Krysser fingrene for strek i morra. Så må tr bare holde seg unna hos oss begge! :-)

Moro med to tette og koselig for barna. Her ble aldersforskjellen veldig stor etter to år med prøving. Krysser fingrene for oss 😊😊✌🌞👍

Moro med to tette og koselig for barna. Her ble aldersforskjellen veldig stor etter to år med prøving. Krysser fingrene for oss 😊😊✌🌞👍

Ikke alltid like lett å planlegge.

Neg test i dag og.

Kjenner ingen tr eller gravid tegn. Heller ikke spottet noe enda.

Ikke alltid like lett å planlegge.

Neg test i dag og.

Kjenner ingen tr eller gravid tegn. Heller ikke spottet noe enda.

Jeg fikk også negativ test, kikket så mye på testen at jeg til slutt trodde jeg så en strek men det var nok bare meg 😱😅

Har du ikm i morgen eller?

Dpo 10 i dag: ikke et eneste symptom på noe.

Annonse

Samme her! Tatt lh test for å se hvor streken sku være.

Ingen tegn i dag på noe. Tapp ekstremt bakovervendt, enda lik.

Litt korsryggsmerter, men har gått og stått mange timer på jobb. Så er nok bare det.kommet litt brunt i dag. Men ikke større område på tommelnegl.

Veldig forvirra! Ja, ikm i morgen. Aldri hatt sånn spotting før tr før.så venter i spenning.

Mannen begynner å bli gal. Den ene dagen er jeg i storhumørH og munter og tror jeg er gravid, neste dag sur og sier jeg ikke er.Hehe.

Så får se i morgen/ila uka. Tror kroppen er forvirret etter forrige pp

med sa :P

Satser på tr, så kan man heller bli positivt overrasket

Samme her! Tatt lh test for å se hvor streken sku være.

Ingen tegn i dag på noe. Tapp ekstremt bakovervendt, enda lik.

Litt korsryggsmerter, men har gått og stått mange timer på jobb. Så er nok bare det.kommet litt brunt i dag. Men ikke større område på tommelnegl.

Veldig forvirra! Ja, ikm i morgen. Aldri hatt sånn spotting før tr før.så venter i spenning.

Mannen begynner å bli gal. Den ene dagen er jeg i storhumørH og munter og tror jeg er gravid, neste dag sur og sier jeg ikke er.Hehe.

Så får se i morgen/ila uka. Tror kroppen er forvirret etter forrige pp

med sa :P

Satser på tr, så kan man heller bli positivt overrasket

Virker hvertfall som om du har noen symptomer da? Og hvis du normalt ikke pleier å spotte slik så kanskje det også er et tegn? ✌🤔 Hvor mange dpo er du nå? Føler med deg, jeg er også veldig av og på! Har ingen symptomer nå heller, kanskje hatt et hint av murring men det er sikkert bare tr som er på vei! Jeg pleier og spotte en dag før mens så hvis det dukker opp noe hos meg i morgen så vet jeg at tr er på vei.. ikke antydning på mine heller 😂😂

Det var synd! Masse lykke til i neste PP! Kan nok bare henge meg på og hoppe over jeg også, negativ test her og! Ikm i morgen.....

Bruker du den sensitive? Kjipt.. krysser fingrene for positiv i morra! Enda et lite håp :-)

Bruker du den sensitive? Kjipt.. krysser fingrene for positiv i morra! Enda et lite håp :-)

Har noen billigtester, husker ikke fra hvor men bestilte meg supersensetive nå i stad. Har en cb liggende men orker ikke bruke den opp før jeg ser antydning til noe eller uteblitt mens. Uansett har jeg begynt å spotte nå så det er nok ikke noe denne gangen heller 😑 hehe

Har noen billigtester, husker ikke fra hvor men bestilte meg supersensetive nå i stad. Har en cb liggende men orker ikke bruke den opp før jeg ser antydning til noe eller uteblitt mens. Uansett har jeg begynt å spotte nå så det er nok ikke noe denne gangen heller 😑 hehe

Så kjipt...

Jeg er forvirra... jeg vet jo at tr er her og neg test. Tapp derimot, sentrert, medium nede og åpen i dag tidlig. Nå på ettermiddag er den høyt oppe igjen. Så bakovervendt at jeg ikke klarer å kjenne der åpning skal være .

Har ikke blødd ekstremt mye i dag. Brukt bind for å holde øye med hvor mye, men kun brukt ett bind i hele dag, og ikke mye på.

Overanalyserer igjen, men hehe

Annonse

Så kjipt...

Jeg er forvirra... jeg vet jo at tr er her og neg test. Tapp derimot, sentrert, medium nede og åpen i dag tidlig. Nå på ettermiddag er den høyt oppe igjen. Så bakovervendt at jeg ikke klarer å kjenne der åpning skal være .

Har ikke blødd ekstremt mye i dag. Brukt bind for å holde øye med hvor mye, men kun brukt ett bind i hele dag, og ikke mye på.

Overanalyserer igjen, men hehe

Her gikk spotting en over i en merkelig brun lignende utflod som jeg vanligvis ikke pleier og ha, jeg pleier og spotte men da er det ofte lyserosa og friskt blod (dråper) hvis du forstår. Tok på meg bind selv for jeg tenkte tr kom iløpet av dagen men det er veldig lite brunt utflod..merkelig? Aldri opplevd sånn brun utflod før. Har heller ingen menssmerter som jeg pleier og få når jeg bløsning. Jeg og overanalyserer. Jeg er ingen tapp-ekspert men merkelig om den skulle trekke seg opp igjen nå hvis du egentlig skulle hatt mens?

Hvis jeg ikke har begynt å blø mere i morgen så får jeg ta en test igjen. Redd for forhåpninger som jeg allerede har fått.

Når det er brunt så er det jo tydelig gammelt blod?! 🤔 forvirret...

Pleier du vanligvis å blø mye?

Her gikk spotting en over i en merkelig brun lignende utflod som jeg vanligvis ikke pleier og ha, jeg pleier og spotte men da er det ofte lyserosa og friskt blod (dråper) hvis du forstår. Tok på meg bind selv for jeg tenkte tr kom iløpet av dagen men det er veldig lite brunt utflod..merkelig? Aldri opplevd sånn brun utflod før. Har heller ingen menssmerter som jeg pleier og få når jeg bløsning. Jeg og overanalyserer. Jeg er ingen tapp-ekspert men merkelig om den skulle trekke seg opp igjen nå hvis du egentlig skulle hatt mens?

Hvis jeg ikke har begynt å blø mere i morgen så får jeg ta en test igjen. Redd for forhåpninger som jeg allerede har fått.

Når det er brunt så er det jo tydelig gammelt blod?! 🤔 forvirret...

Pleier du vanligvis å blø mye?

Høres merkelig ut... ja, brunt betyr jo gammel...

Forvirret med deg. Har vi fått ganske likt da.

Først et godt stykke ut på dagen at det kom friskt hos meg. Pleier alltid bare få friskt blod.

Innbiller meg at det pleier å være med blod en dette.

Men føles ut som mensen. Så er bare meg som prøve å innbille meg ting.

Skjønner at man ikke vil få opp forhåpninger. Samme her. Vet jo at det ikke gikk denne ganga, men man lever jo litt i håpet enda...

Uff. Krysser fingrene for positiv overraskelse for eg i morgen. Jeg er spent på hvordan min eetappenr i morra.

Ja, trodde den skulle holde seg helt lik hele mensperioden som er 4—5 dager.

Under lholdt deg seg helt lik fra el og 3 dager etter, uansett når tid på døgnet jeg kjente. Jaja. Må jo bare vente..

Ikke så veldig kjent med tapp enda. Men lest mye.

Lykke til! Venter spent på å lese fra deg i morra

Ja, det blir spennende og se i morgen.

Jeg er enig med deg om at tappen bør jo være lik under hele mens perioden på en måte. Jeg kjenner ikke åpningen hos meg, jeg når den men kun en liten spiss og den har vendt seg rart. Når ikke åpningen.

Jeg pleier også vanligvis og få en god del blødning av frisk blod de første dagene før det avtar og da kommer også menssmertene samtidig. Tvi Tvi for oss.

Symptomjakta; fredag 6.5 dag 13 i syklus: økt sexlyst, el-slim med striper av blod

Søndag 8.5 dag 15 i syklus smerter venstre side lyske, oppblåst/småkvalm.

Mandag 9.5 (1-2 DPO?) stadige knip i underlivet og litt oppblåst..

Spennende, selv om vi kun er i 1 pp😉 (Hadde samleie hvar dag i ca en uke😅)

Endret av DrømmenOmFlere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...