Gå til innhold

Symptomjakta i dpo land

Anbefalte innlegg

Hva er dine symptomer og dpo :-)

1 dpo, nada

2 dpo, rare drømmer, støl der nede,

3 dpo, skikkelig oppblåst, hard mage, støl, litt utflod, rare drømmer

Spent på morgendagen. Sist fikk jeg følelsen av å være gravid 6 dpo . Så spent! Psyken spiller meg puss...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273379-symptomjakta-i-dpo-land/
Del på andre sider

Fortsetter under...

DPO 1-2. Litt usikker på når el var. Svakt murring på høyre side men det er nok bare kroppen som tuller, det er jo alt for tidlig 😂😊

Ja, overanalyserer alt! Kroppen jobber med å frakte egget. Befrukta eller ei. Alltid støl litt etter el.

Spennende å se! Gleder meg til fra 6dpo. Da begynner det å bli mer realistisk m symptomer hos meg.

Ja, overanalyserer alt! Kroppen jobber med å frakte egget. Befrukta eller ei. Alltid støl litt etter el.

Spennende å se! Gleder meg til fra 6dpo. Da begynner det å bli mer realistisk m symptomer hos meg.

Ja, det er jeg enig med deg i også. Fra 6 og utover begynner det faktisk å skje noe😊😊 Alltid like spennende.

Hvordan går det her? Dpo 5 ca i dag, jeg hadde regnet en dag feil så hoppet frem en dag. Men har null symptomer ennå! :)

Jeg er på 7 .Annerledes mens murring, begynner å føle meg litt trøtt, og livmortapp føles plugget igjen, litt hard og med et mykt lag. Innbiller meg gravid, så krysser fingrene for at det stemmer! :-) Håper ikke kropp og psyke lurer meg.

Håper du får to blå om ikke lenge ;)

Annonse

Jeg er på 7 .Annerledes mens murring, begynner å føle meg litt trøtt, og livmortapp føles plugget igjen, litt hard og med et mykt lag. Innbiller meg gravid, så krysser fingrene for at det stemmer! :-) Håper ikke kropp og psyke lurer meg.

Håper du får to blå om ikke lenge ;)

Det blir spennende, får virkelig håpe at det klaffer for dere også 😊👍 jeg er dpo 6 i dag og merker ingenting, var litt svimmel i dag tidlig 🤕

Hallo og god morgen. Dpo 7 i dag, og har egentlig ingen symtpomer? Kanskje et godt tegn, siden alle de andre månedene som vi har prøvd har jeg hatt nok så mange symptomer fra dag dpo 5 og utover. Jeg er litt forkjølet og måtte stå opp tidlig i dag for å gå på do, når jeg vanligvis pleier å klare å holde meg til jeg står opp. 

Hvordan er det med deg?

Hallo og god morgen. Dpo 7 i dag, og har egentlig ingen symtpomer? Kanskje et godt tegn, siden alle de andre månedene som vi har prøvd har jeg hatt nok så mange symptomer fra dag dpo 5 og utover. Jeg er litt forkjølet og måtte stå opp tidlig i dag for å gå på do, når jeg vanligvis pleier å klare å holde meg til jeg står opp.

Hvordan er det med deg?

Spennende! Håper det er et godt tegn! Korsryggverk i dag. Så håper det er bra :-) tapp var sentrert høyt oppe på morgen, fremdeles mykt lag.

Kveld var den veldig bakovervendt. Klarte så vidt å nå der det pleier å være åpent.

Murringer enda. Lever i håpet for oss<3

Spennende! Håper det er et godt tegn! Korsryggverk i dag. Så håper det er bra :-) tapp var sentrert høyt oppe på morgen, fremdeles mykt lag.

Kveld var den veldig bakovervendt. Klarte så vidt å nå der det pleier å være åpent.

Murringer enda. Lever i håpet for oss<3

Ja, vi får leve i håpet 😊😊 Middagen i dag smakte metall og så lenge jeg ikke testet meg med eggløsningstester så vil jeg tippe jeg hadde eggløsning rundt dag 16-18 som jeg vanligvis har..vurderer å ta en test i morgen! 😱

Jeg er gravid da...... men det eneste jeg kjente i dpoland var at de ømme brystene jeg alltid har etter eggløsning var borte.... det var ingen tegn til det.

Så da kom mistanken og etterhvert positiv test også😁

Anonymous poster hash: 819a9...5d3

Jeg er gravid da...... men det eneste jeg kjente i dpoland var at de ømme brystene jeg alltid har etter eggløsning var borte.... det var ingen tegn til det.

Gratulerer :-) mista spiren noen få dager etter positiv test forrige pp. Så

tr kom 6 dager for sent liksom :-)

Samme symptomer som da, så håper den sitter nå! :-)

Lykke til med graviditeten. Hvor langt er du på vei? 9 dpo her

Annonse

Gratulerer så mye til deg! 😊😊

Jeg har absolutt ingen symptomer i dag heller, kanskje gått litt mer på do? Men jeg har jo drukket mye også. Gadd ikke svi av en test i dag, er jo bare dpo 8 uansett.

Mange år siden forrige svangerskap så de symptomene husker jeg ikke! Men har jo merket forskjell fra nå og de andre pp' er at jeg har hatt massevis av symptomer de andre prøverundene men nå har jeg ingenting mistenksomt! Ikke et eneste stikk, eller murring....:(

Gratulerer :-) mista spiren noen få dager etter positiv test forrige pp. Så

tr kom 6 dager for sent liksom :-)

Samme symptomer som da, så håper den sitter nå! :-)

Lykke til med graviditeten. Hvor langt er du på vei? 9 dpo her

Håper den sitter hos deg nå! Kavskjed det er noe som skjer da, så lenge du har de samme symptomene? 😊 Jeg ble gravid med tvillinger før jul, men dessverre hadde jeg ingen symptomer da heller før jeg fikk skikkelig smerter og ble innlagt på sykehuset for ex.u svangerskap (gravid utenfor livmor) og fikk cellegift og operasjon. Så nå prøver vi på en til..😊

Håper den sitter hos deg nå! Kavskjed det er noe som skjer da, så lenge du har de samme symptomene? 😊 Jeg ble gravid med tvillinger før jul, men dessverre hadde jeg ingen symptomer da heller før jeg fikk skikkelig smerter og ble innlagt på sykehuset for ex.u svangerskap (gravid utenfor livmor) og fikk cellegift og operasjon. Så nå prøver vi på en til..😊

Takk, det samme for deg :-) første svangerskap merka jeg ingenting før jeg var 12 uker, og da bare trøtt.

Uff. Høres forferdelig ut. Håper på at spiren sitter og at alt går smertefritt <3

Takk, det samme for deg :-) første svangerskap merka jeg ingenting før jeg var 12 uker, og da bare trøtt.

Uff. Høres forferdelig ut. Håper på at spiren sitter og at alt går smertefritt <3

God morgen. Jeg tok en test nå i stad, men den var negativ gitt. Er jo veldig tidlig for jeg er jo bare dpo 9. Men har bare 12 dagers lutealfase..

Ja, negativt. Ingen anelse av strek ei gang. Lh test er lik uansett når tid på døgnet.

Tror tr er på vei her og. Mine tr kviser dukka opp ila dagen.

Har også en dårlig magefølelse og negativ test. Tipper TR er rett rundt hjørnet. HUFF!

kviser er også et skikkelig berømt kjennemerke hos meg også 😑😒😖

Jeg kunne skimte en strek i dag, men tror de testene jeg bruker har en tendens til å vise en skyggestrek uansett.

Utrolig kjipt. Var så optimistisk i går, men ikke i dag. Påvirker humøret også denne ventinga og prøvinga...

Ja,helt enig. Blir så sur og lei, i går så var jeg så drittlei at jeg gikk og la meg lenge før sengetid for jeg orket ikke tankene lengre. Vi har vel bikket to år med prøvingen og det her blir vel siste pp før prøverør 😑

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...