Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 4 uker på vei og vil gjerne holde på hemmeligheten en god stund til. Problemet er at vi skal tiø svigers om noen dager på middag, og svigermor er glad i å servere blodige biffer (som jo er supergodt) og godt med drikke til maten. Har allerede funnet på unnskyldninger for hvorfor jeg ikkd drikker ved noen anledninger allerede, så jeg sett for meg at de begynner åstille spørsmål.

Innspill på hva man gjør når man blir servert noe man ikke kan spise og ikke vil si grunnen riktig ennå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273271-hvordan-skjule-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er neimen ikke lett, selv priser jeg meg lykkelig over at jeg tilfeldigvis ikke liker "rått" kjøtt, og at jeg sjelden/ aldri nyter alkohol pga div søvnproblematikk jeg alltid har hatt. Så det er ingen som stusser over at jeg vil ha skosåler til middag og bare drikker vann :P Men jeg vet jo selv at jeg tenker tanken om graviditet dersom noen plutselig endrer vaner, så det vekker jo fort oppsikt ;) Masse lykke til! dessverre ingen lure tips fra meg :P

Ikke helt lett det der. Jeg orker ikke prøve å skjule, så sa til mine foreldre allerede 3+0 da de tilbydde meg en øl at jeg hadde testet positivt, men at det er tidlig, vet ikke om det går osv osv men at jeg ikke tok noen sjanser. Gikk egentlig helt fint, de har ikke mast noe om fremtiden, selv om jeg har litt redd de skulle gjøre det ;-)

Ikke helt lett det der. Jeg orker ikke prøve å skjule, så sa til mine foreldre allerede 3+0 da de tilbydde meg en øl at jeg hadde testet positivt, men at det er tidlig, vet ikke om det går osv osv men at jeg ikke tok noen sjanser. Gikk egentlig helt fint, de har ikke mast noe om fremtiden, selv om jeg har litt redd de skulle gjøre det ;-)

huff, det har ikke jeg lyst til å gjøre. Jeg har ikke vent meg til tanken selv ennå, og vil ha hemmeligheten for oss selv. 

oi, den var vanskelig... jeg holdt på si at du bør steke din egen biff før du går å snik bytte den på tallerken, hahah..

Jeg spiste faktisk biff på mandag, den var ikke blodig, men ganske rød/rosa.. jeg glemte meg helt av. Men er det så krise da i et engangstilfelle?

Skjønner godt at du vil holde det for deg selv :)

huff, det har ikke jeg lyst til å gjøre. Jeg har ikke vent meg til tanken selv ennå, og vil ha hemmeligheten for oss selv.

Ser den. Greit å venne seg til tanken selv først i det minste :-)

Ta sjansen og spis biffen, eller vær "syk" og bli hjemme. Eller lur dem til å tro du har blitt veggis hvis det er noe som kunne slått an ;-)

Vet ikke om det finnes noen tilfeller hvor man må unngå rødt kjøtt som du kunne brukt som unnskyldning..? Lykke til iallefall!! :-D

Annonse

Ved magesår skal man være forsiktig med alkohol og rødt kjøtt.

Spill på hypokondernykker, så får du bare himling med øynene som svar og ikke spørsmål om graviditet.

Det fungerte for meg i tre måneder😉

Anonymous poster hash: 8d1c0...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...