Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #26 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, Det finnes flere steder på GC. Min personlige favoritt er Las Meloneras, syntes det er kjempefint der med bra hoteller. Cay Beach er veldig bra. Deretter kommer Maspalomas, liker meg godt der også. Skal dere bare væreen uke, er Bahia Feliz er godt alternativ. Playa Feliz med leilighet mot basseng er veldig greit, ellers ville jeg valgt Tres Vidas. Puerto Rico liker jeg ikke, mye hoteller høyt oppe. Amadores er også bra, men ikke så mye å finne på på kveldstid, da må du inn til Puerto Rico ( har bodd og jobbet på GC, så bare spør) Anonymous poster hash: 2d5b7...07e Tusen takk for gode tips! Vi er litt sent ute, så er vanskelig å finne fine hoteller som er ledige nå i mai... Pga få flyavganger må vi dra enten 14. eller 21. mai, og blir i en uke. Hvordan er det i Playa del Ingles? Har forestilt meg at dette er et skikkelig "harry" turiststed. Stemmer dette, eller er det et sted man godt kan bo i en uke? Er her jeg finner flest ledige hotell. Kommer til å ha med tvillingvogn, så da bør vi nok styre unna Puerto Rico. Kom gjerne med flere tips til boteller i Meloneras dersom du har, er dit vi helst vil dra HI Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147874321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #27 Del Skrevet 2. mai 2016 Torrevieja i alicante. Lei en leilighet på aldea del mar. Stort flott basseng, stranden rett over gaten,10 min til byen med tivoli, resturanger,markedsboder og mange flotte butikker. Det er 15 min til ett nytt stort senter som har underholdning hver kveld for barn og voksne, google aldea del mar i torrevieja så får du opp bilder av området . Det er egentlig eier leiligheter, men mange som leier ut når de ikke er der selv. Da har du kjøkken så dere kan grille eller lage mat hjemme hvis dere vil det også. Det koster litt å komme inn på bassenget, men det er verdt det. Badevaktene er helt urolige til å passe på og resturanger har nyyyydelig mat. Har alltid vært deilig vær i mai når vi er der. Hvis dette virker interessant så kan du se etter leilighet til leie på finn.. Da finner du flere på aldea del mar. Ett pluss er at flybillettene er veldig billige til alicante det er 1 times kjøretur fra flyplass til torrevieja. Anbefaler å leie bil så kan man farte litt rundt. Mange agua parker, dyreparken og nærheten. Det er også en park hvor dere kan se på delfin og sjøløveshow. Der kan dere bade med delfinene også. Masse reklame for flere av disse parkene på flyplassen .. Anonymous poster hash: cf228...8fd Tusen takk for svar! Vi har mulighet for å låne et feriehus utenfor Alicante, ikke langt unna Torrevieja. Noen som vet hvordan været bruker å være i dette området i slutten av mai? hvordan er det å bade i basseng som ikke er oppvarmet, samt i sjøen? Blir det for kaldt for en toåring? Vi drar på ferie i hovedsak for å sløve og bade, og det er litt kjedelig dersom det er for kaldt til å bade. Setter stor pris på svar Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147874856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #28 Del Skrevet 2. mai 2016 Har dere ?? Så morro.. Det har vi også.. Virkelig paradis på jord er mitt andre hjem, siden vi har hatt leilighet der siden jeg var 10 år. Hadde vært gøy å vite hvem du er .) kanskje vi har snakket sammen ved bassengkanten før Ser dere er flere som har leilighet i Aldea del mar. Det ligger noe til leie på finn, og det ser veldig fint ut der! Så da håper jeg at dere har tid til å svare på et par spørsmål 1. Finnes det noen lekeplasser på området? Evt. ikke så langt unna? 2. Er bassenget oppvarmet? Hvis ikke, er det for kaldt å bade i siste halvdel av mai? 3. Hvor mye koster det å komme inn på bassengområdet? 4. Er det eget barnebasseng? Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147875293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #29 Del Skrevet 2. mai 2016 Mai er den perfekte måneden for Florida. Deilig perfekt varme og ikke for fult og køene i Disney parkene. Anonymous poster hash: b89ea...768 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147875303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #30 Del Skrevet 2. mai 2016 Ser dere er flere som har leilighet i Aldea del mar. Det ligger noe til leie på finn, og det ser veldig fint ut der! Så da håper jeg at dere har tid til å svare på et par spørsmål 1. Finnes det noen lekeplasser på området? Evt. ikke så langt unna? 2. Er bassenget oppvarmet? Hvis ikke, er det for kaldt å bade i siste halvdel av mai? 3. Hvor mye koster det å komme inn på bassengområdet? 4. Er det eget barnebasseng?Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Lekeplasser er det utenom området, men rett bak. Kort vei å gå Bassenget er ikke oppvarmet, men det er deilig og varmt vann.. Bassenget åpnet for sommeren nå 29 april. Husker ikke hvor mye det koster å komme inn siden vi kjøper klippekort. Klippekort lønner deg da. Men det er cirka pris som det er i norske svømmehaller tipper jeg. Det er ett stort basseng, hvor den første delen på begge sider er beregnet for barn. På den ene siden der barnefamilier pleier å ligge er det satt opp en sperre hvor det begynner å bli dypt. Når mine barn har vært veldig små 1-2 år så sitter de på trappen å koser seg.. Det er dype lange trapper som barna pleier å leke på. Eller så har vi hatt en sånn ring som man setter småbarna oppi . Det er sånn med hull til bena. Veldig greit hvis du vil ha de med på svømmetur ellers er det veldig fredlig og rolig der. Ikke noe rølp og festing som det ofte kan bli på turiststeder. Nå i april har det vært mange dager med 24 grader. Full sommer. I går hadde det vært litt grøssent på kvelden. Men mai pleier å være nydelig. Ikke så varmt at det er ett ork å gå til byen, men alikevel nydelig på bassenget. Det som også er veldig deilig der er at det blåser mye over hele verden.. Men på bassenget er det helt lunt og deilig lykke til med valgene Anonymous poster hash: cf228...8fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147875368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #31 Del Skrevet 2. mai 2016 Lekeplasser er det utenom området, men rett bak. Kort vei å gå Bassenget er ikke oppvarmet, men det er deilig og varmt vann.. Bassenget åpnet for sommeren nå 29 april. Husker ikke hvor mye det koster å komme inn siden vi kjøper klippekort. Klippekort lønner deg da. Men det er cirka pris som det er i norske svømmehaller tipper jeg. Det er ett stort basseng, hvor den første delen på begge sider er beregnet for barn. På den ene siden der barnefamilier pleier å ligge er det satt opp en sperre hvor det begynner å bli dypt. Når mine barn har vært veldig små 1-2 år så sitter de på trappen å koser seg.. Det er dype lange trapper som barna pleier å leke på. Eller så har vi hatt en sånn ring som man setter småbarna oppi . Det er sånn med hull til bena. Veldig greit hvis du vil ha de med på svømmetur ellers er det veldig fredlig og rolig der. Ikke noe rølp og festing som det ofte kan bli på turiststeder. Nå i april har det vært mange dager med 24 grader. Full sommer. I går hadde det vært litt grøssent på kvelden. Men mai pleier å være nydelig. Ikke så varmt at det er ett ork å gå til byen, men alikevel nydelig på bassenget. Det som også er veldig deilig der er at det blåser mye over hele verden.. Men på bassenget er det helt lunt og deilig lykke til med valgene Anonymous poster hash: cf228...8fd Tusen takk for utfyllende svar! Høres perfekt ut, så skal absolutt sjekke ut mer Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147875385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #32 Del Skrevet 2. mai 2016 Mai er den perfekte måneden for Florida. Deilig perfekt varme og ikke for fult og køene i Disney parkene.Anonymous poster hash: b89ea...768 Har slektninger i Miami Beach, så har vært både der og i Orlando mange ganger. Tror det blir for varmt for oss, med to små barn, i mai. I fjor var vi der i mars, og allereie da bikket det over 30 grader og veldig fuktig, noe jeg synes blir lite behagelig. Har vurdert å dra dit, men tror vi har slått det fra oss. Men takk for innspill Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147875396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #33 Del Skrevet 2. mai 2016 Tusen takk for utfyllende svar! Høres perfekt ut, så skal absolutt sjekke ut mer Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Bare koselig Anonymous poster hash: cf228...8fd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147875398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #34 Del Skrevet 2. mai 2016 hold dere hjemme, småbarn trenger ikke syden, dra til kristiansand dyrepark Anonymous poster hash: dc830...a38 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147875544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyne som ser!! Skrevet 2. mai 2016 #35 Del Skrevet 2. mai 2016 hold dere hjemme, småbarn trenger ikke syden, dra til kristiansand dyrepark Anonymous poster hash: dc830...a38 Herregud, stått opp på feil fot. Syden og dyreparken kan virkelig ikke sammenlignes. 1 uke i Syden eller 2 dager i dyreparken er virkelig ikke det samme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144273217-hvor-dra-p%C3%A5-ferie-i-mai/page/2/#findComment-147875705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå