Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Familien på 2 voksne og 2 små barn ønsker å dra på en ukes ferie i midten av mai. Ønsker å bo i gåavstand til et bra utvalg av restauranter, caféer og butikker. Ikke så langt fra sandstrand. Er ikke så glad i typiske turiststeder der alle restauranter serverer den samme maten og eneste butikkene som finnes er souvenirbutikker... Er kresen på hotell, så vil ha god standard, samt basseng, barnebasseng og helst lekeplass til barna. Siden vi drar i mai må det være et sted hvor været er fint og det er litt varmt. Trenger ikke være varmt nok til å bade i sjøen. En del sydenplasser har vel fortsatt litt ustabilt vær i mai. Noen som har tips til steder vi kan dra? Tar gjerne imot tips til fine hotell også Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Anonymous poster hash: eb5f1...e6d
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #2 Skrevet 28. april 2016 Pascha Bay i Tyrkia, genialt med barn! Anonymous poster hash: 75797...1e2
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 Aldri verden om jeg hadde reist til Tyrkia... Jeg hadde reist til Italia. Anonymous poster hash: d6d3e...601
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 Nei, kommer ikke til å dra til Tyrkia... Tenker sørlig middelhav eller Kanariøyene. Hvor i Italia ville du dratt? Har vært i Roma, samt i området Amalfikysten tidligere. Har lyst til området rundt Firenze eller den Italienske rivieraen, men vet ikke om det er bra nok vær der i mai? Anonymous poster hash: eb5f1...e6d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Gran Canaria er flott på den tiden. Anonymous poster hash: 2d5b7...07e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #6 Skrevet 29. april 2016 Gran Canaria er flott på den tiden.Anonymous poster hash: 2d5b7...07e Har du noen forslag til sted og hotell på Gran Canaria? Har kun vært i Las Palmas uten barn tidligere. Anonymous poster hash: eb5f1...e6d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #7 Skrevet 29. april 2016 Vil anbefale gran canaria jeg og pga stabilt vær. Var på Mallorca i mai og det var bortkastede penger, iskaldt! Ville dratt til amadores, Puerto rico eller arguinigin. Der er det mest solsikkert! Anonymous poster hash: 06230...4d9
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #8 Skrevet 29. april 2016 Hotel Esplendido, Port de Soller, Mallorca. Anonymous poster hash: 85ac7...9c5
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #9 Skrevet 29. april 2016 Vi drar til Kreta 21 mai, satser på passe bra temperaturer. Vi var på Las Meloneras på Gran Canaria. Der trivdes vi godt. Anonymous poster hash: 48e10...cf5
Kakao1234 Skrevet 29. april 2016 #10 Skrevet 29. april 2016 Puerto de Mogan på Gran Canaria er superfint! Ellers er Amadores og Meloneras også veldig fint for barn! Vi har selv hus i Puerto Rico, og vil ikke anbefale det til barnefamilier, iallefall ikke barnevogntrillende familier da det er veldig mye trapper og høydeforskjeller der. Arguinarguin er dessverre et veldig kjipt og lite hyggelig sted uten ordentlig strand, så styr unna det stedet iallefall.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #11 Skrevet 29. april 2016 Hvis dere ikke vil ha en typisk turistfelle så ville jeg valgt Antibes på den franske riviera. Det er mange fine hoteller der (mange hoteller har eget badeanlegg), byen har marineland og badeland, bystranda med mulighet til å bade i havet (ofte varmere da det er en liten buktaktig del av havet), mange flotte og spennende butikker, nært til Nice hvis dere vil til en storby, lett å komme opp i fjellene som er utrolig flotte hvis dere ønsker utflukter og som regel godt og stabilt vær i mai. Jeg har leilighet der nede, og vi er som regel en uke i siste halvdel av mai hvert år, og det er utrolig deilig. Anonymous poster hash: 80490...b05
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #12 Skrevet 29. april 2016 Tusen takk for mange gode tips! Da skal jeg sjekke ut Antibes, Amadores og puerto de mogan Har sett litt på Mallorca, men fikk inntrykk av at været var veldig ustabilt der i mai. Vil ikke risikere en uke med regn.... Kreta har jeg sett mye på, men klarer ikke å finne en kombinasjon jeg er fornøyd med: fint hotell med store uteområder, badeannlegg og barnevennlig, kombinert med et fint sted med bra utvalg av restauranter, cafeéer og shopping. De hotellene som ser greie ut ligger på små turiststeder som ikke frister så mye dessverre, slik som Platanias... Har veldig lyst å dra til Meloneras! Var så vidt innom stedet når vi var på biltur rundt øya, og det er akkurat et slikt sted jeg vil dra. Mange restauranter, caféer og ordentlig shopping. Har sett på noen flotte resorts (Riu og Lopesan), men problemet er bare at disse hottellene er veldig dyre... Tar gjerne imot tips til hotell i Meloneras! Kom gjerne med flere erfaringer til steder også! Tusen takk HI. Anonymous poster hash: eb5f1...e6d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #13 Skrevet 29. april 2016 Torrevieja i alicante. Lei en leilighet på aldea del mar. Stort flott basseng, stranden rett over gaten,10 min til byen med tivoli, resturanger,markedsboder og mange flotte butikker. Det er 15 min til ett nytt stort senter som har underholdning hver kveld for barn og voksne, google aldea del mar i torrevieja så får du opp bilder av området . Det er egentlig eier leiligheter, men mange som leier ut når de ikke er der selv. Da har du kjøkken så dere kan grille eller lage mat hjemme hvis dere vil det også. Det koster litt å komme inn på bassenget, men det er verdt det. Badevaktene er helt urolige til å passe på og resturanger har nyyyydelig mat. Har alltid vært deilig vær i mai når vi er der. Hvis dette virker interessant så kan du se etter leilighet til leie på finn.. Da finner du flere på aldea del mar. Ett pluss er at flybillettene er veldig billige til alicante det er 1 times kjøretur fra flyplass til torrevieja. Anbefaler å leie bil så kan man farte litt rundt. Mange agua parker, dyreparken og nærheten. Det er også en park hvor dere kan se på delfin og sjøløveshow. Der kan dere bade med delfinene også. Masse reklame for flere av disse parkene på flyplassen .. Anonymous poster hash: cf228...8fd
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #14 Skrevet 29. april 2016 Torrevieja i alicante. Lei en leilighet på aldea del mar. Stort flott basseng, stranden rett over gaten,10 min til byen med tivoli, resturanger,markedsboder og mange flotte butikker. Det er 15 min til ett nytt stort senter som har underholdning hver kveld for barn og voksne, google aldea del mar i torrevieja så får du opp bilder av området . Det er egentlig eier leiligheter, men mange som leier ut når de ikke er der selv. Da har du kjøkken så dere kan grille eller lage mat hjemme hvis dere vil det også. Det koster litt å komme inn på bassenget, men det er verdt det. Badevaktene er helt urolige til å passe på og resturanger har nyyyydelig mat. Har alltid vært deilig vær i mai når vi er der. Hvis dette virker interessant så kan du se etter leilighet til leie på finn.. Da finner du flere på aldea del mar. Ett pluss er at flybillettene er veldig billige til alicante det er 1 times kjøretur fra flyplass til torrevieja. Anbefaler å leie bil så kan man farte litt rundt. Mange agua parker, dyreparken og nærheten. Det er også en park hvor dere kan se på delfin og sjøløveshow. Der kan dere bade med delfinene også. Masse reklame for flere av disse parkene på flyplassen .. Anonymous poster hash: cf228...8fd Så morsomt at du skriver dette. Vi har leilighet i Aldea del Mar. For oss er det paradis på jord😊🌞 Anonymous poster hash: 2f8e4...116
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #15 Skrevet 29. april 2016 Har du noen forslag til sted og hotell på Gran Canaria? Har kun vært i Las Palmas uten barn tidligere.Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Hei, Det finnes flere steder på GC. Min personlige favoritt er Las Meloneras, syntes det er kjempefint der med bra hoteller. Cay Beach er veldig bra. Deretter kommer Maspalomas, liker meg godt der også. Skal dere bare væreen uke, er Bahia Feliz er godt alternativ. Playa Feliz med leilighet mot basseng er veldig greit, ellers ville jeg valgt Tres Vidas. Puerto Rico liker jeg ikke, mye hoteller høyt oppe. Amadores er også bra, men ikke så mye å finne på på kveldstid, da må du inn til Puerto Rico ( har bodd og jobbet på GC, så bare spør) Anonymous poster hash: 2d5b7...07e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #16 Skrevet 29. april 2016 Hei, Det finnes flere steder på GC. Min personlige favoritt er Las Meloneras, syntes det er kjempefint der med bra hoteller. Cay Beach er veldig bra. Deretter kommer Maspalomas, liker meg godt der også. Skal dere bare væreen uke, er Bahia Feliz er godt alternativ. Playa Feliz med leilighet mot basseng er veldig greit, ellers ville jeg valgt Tres Vidas. Puerto Rico liker jeg ikke, mye hoteller høyt oppe. Amadores er også bra, men ikke så mye å finne på på kveldstid, da må du inn til Puerto Rico ( har bodd og jobbet på GC, så bare spør) Anonymous poster hash: 2d5b7...07e Glemte å si at Puerto Mogan er også veldig bra. Anonymous poster hash: 2d5b7...07e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #17 Skrevet 29. april 2016 Så morsomt at du skriver dette. Vi har leilighet i Aldea del Mar. For oss er det paradis på jordAnonymous poster hash: 2f8e4...116 Torrevieja i alicante. Lei en leilighet på aldea del mar. Stort flott basseng, stranden rett over gaten,10 min til byen med tivoli, resturanger,markedsboder og mange flotte butikker. Det er 15 min til ett nytt stort senter som har underholdning hver kveld for barn og voksne, google aldea del mar i torrevieja så får du opp bilder av området . Det er egentlig eier leiligheter, men mange som leier ut når de ikke er der selv. Da har du kjøkken så dere kan grille eller lage mat hjemme hvis dere vil det også. Det koster litt å komme inn på bassenget, men det er verdt det. Badevaktene er helt urolige til å passe på og resturanger har nyyyydelig mat. Har alltid vært deilig vær i mai når vi er der. Hvis dette virker interessant så kan du se etter leilighet til leie på finn.. Da finner du flere på aldea del mar. Ett pluss er at flybillettene er veldig billige til alicante det er 1 times kjøretur fra flyplass til torrevieja. Anbefaler å leie bil så kan man farte litt rundt. Mange agua parker, dyreparken og nærheten. Det er også en park hvor dere kan se på delfin og sjøløveshow. Der kan dere bade med delfinene også. Masse reklame for flere av disse parkene på flyplassen .. Anonymous poster hash: cf228...8fd Tusen takk for mange gode tips! Skal absolutt sjekkes ut Anonymous poster hash: eb5f1...e6d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #20 Skrevet 29. april 2016 Barcelona! Storby og strand i ett. Anonymous poster hash: c645b...5c8
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #21 Skrevet 29. april 2016 Marbella er også et av stedene jeg ser litt på, men synes det er vanskelig å finne hotell med utendørs basseng der... Barcelona har vi vært før og der er det flott! Men kan vel være litt ustabilt vær der i mai? Kypros ser fint ut! Tips til hvor man bør bo? Anonymous poster hash: eb5f1...e6d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #22 Skrevet 29. april 2016 Ingen drar Tyrkia nå vel Anonymous poster hash: f7e85...4cc
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #23 Skrevet 29. april 2016 Tyrkia er ikke aktuelt nei! Lurer også på hvordan det er å dra til Kypros nå i disse tider?? Det er jo veldig nært Tyrkia og Syria... Uff, er så skeptisk til sånt... HI Anonymous poster hash: eb5f1...e6d
Kakao1234 Skrevet 29. april 2016 #24 Skrevet 29. april 2016 Tyrkia er ikke aktuelt nei! Lurer også på hvordan det er å dra til Kypros nå i disse tider?? Det er jo veldig nært Tyrkia og Syria... Uff, er så skeptisk til sånt... HI Anonymous poster hash: eb5f1...e6d Hadde også unngått Middelhavet i mai, men det er pga været. Kan være kjempeheldig, men også risikere at det er for kaldt til å bade i sjøen.
Solstrålene mine Skrevet 30. april 2016 #25 Skrevet 30. april 2016 Så morsomt at du skriver dette. Vi har leilighet i Aldea del Mar. For oss er det paradis på jordAnonymous poster hash: 2f8e4...116 Har dere ?? Så morro.. Det har vi også.. Virkelig paradis på jord er mitt andre hjem, siden vi har hatt leilighet der siden jeg var 10 år. Hadde vært gøy å vite hvem du er .) kanskje vi har snakket sammen ved bassengkanten før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå