Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #26 Skrevet 29. april 2016 Nei, de trenger egentlig ikke titler. Du styrer oss for mye i din valgte retning med titlene. Det med huskyen er det beste her. Det diktet du har kalt BLÅbær er for opplagt, det er stikkord til en kronikk, ikke lyrikk. Det du har kalt Svart starter med de samme dagboksnotatene, men vers 2 er faktisk godt. Tusen hjertelig takk. Diktet med huskyen er jeg veldig glad i selv. L@ney Anonymous poster hash: 8fed7...930
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #27 Skrevet 29. april 2016 Hva med mitt dikt da? Anonymous poster hash: 4a32a...7c3
PanseksuellMann Skrevet 29. april 2016 #28 Skrevet 29. april 2016 Helt utrolig hvor mange gode dikt du skriver, TS. Noen av de traff meg virkelig. Har også syslet litt med dikt og en del haiku i mine yngre dager, håper du ikke føler deg overkjørt om jeg deler et av diktene jeg er mest stolt av. Setter forøvrig stor pris på tilbakemelding, både ris og ros er noe jeg tåler :') Meg Hvorfor er jeg meg? Hvordan ble jeg meg? Føles så rart. Født i en kropp. Uten styringstopp. Kontrollert av en maktsyk Gud. Gud styrer. Jeg hyler. Hvorfor ble jeg meg?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #29 Skrevet 29. april 2016 Et av mine: Fire ☓ fire trompeter tuter Ordet fordamper I Sakkogsikkogsikkogsakk Så forjævlig trått! Står ved doskåla plutselig sittende plutselig liggende Under skåla Trompetene finnes ikke Anonymous poster hash: 9ff87...960
Gjest Antarctica Skrevet 29. april 2016 #30 Skrevet 29. april 2016 Nei huff. Nå bare parodierer dere.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #31 Skrevet 29. april 2016 Fra mørket Kryper du ut Av meg Fra meg Men ikke til meg Svart Det var slutten På begynnelsen På tilstedeværelsen Svart Jeg sa takk Du gråt Jeg lo Du hyle Svart Anonymous poster hash: 5122e...1a7
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #32 Skrevet 29. april 2016 Nei huff. Nå bare parodierer dere. Haha Anonymous poster hash: 9ff87...960
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #33 Skrevet 29. april 2016 Hva med mitt da: Dra bort gardinene sykesøster Dra dem vekk Jeg vil eksponeres, nå, nå! Se alle Se mine arr Jeg har vært i krigen Og drukket champagne Anonymous poster hash: 9db43...0f8
Gjest Antarctica Skrevet 29. april 2016 #34 Skrevet 29. april 2016 Hva med mitt da: Dra bort gardinene sykesøster Dra dem vekk Jeg vil eksponeres, nå, nå! Se alle Se mine arr Jeg har vært i krigen Og drukket champagne Anonymous poster hash: 9db43...0f8 Faktisk festligere!
beef sister Skrevet 29. april 2016 #35 Skrevet 29. april 2016 Faktisk festligere! Jeg drømte om deg i natt, da var du faktisk ganske festlig selv!
Gjest Antarctica Skrevet 29. april 2016 #36 Skrevet 29. april 2016 Jeg drømte om deg i natt, da var du faktisk ganske festlig selv! Ja, jeg er helt gæren i søvne! 😂😝😘
beef sister Skrevet 29. april 2016 #37 Skrevet 29. april 2016 Ja, jeg er helt gæren i søvne! 😂😝😘 Ja, jeg ville kanskje ha moderert noen av fyllemeldingene, blant annet, men det er vel ikke alltid så lett å kontrollere seg. 😉
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #38 Skrevet 30. april 2016 Jeg skriver mye dikt. Jeg har jevnt over fått gode tilbakemeldinger. Jeg er klar over at diktene mine er litt "merkelige", litt i samme gate som Jan Erik Vold. Jeg er inspirert av han, men ellers er det bare fantasien. Deler noen eksempler her. Setter pris på ærlige tilbakemeldinger. Kanskje noen også vil prøve seg på noen tolkninger? Verden gjennom mine øyne Herregud Det kunne ikke falt meg inn Å dele en slik side av meg selv Folk eier ikke skrupler Verden vil bedras På en annen side Skjønner jeg Hvorfor folk deler De vet ikke bedre Ignorance is a bliss Jeg blir kvalm av tanken Folk som opphøyer seg sjæl Tror verden bryr seg Den morkaken kan du fjerne Den er privat Herregud Verden vil bedras Barndomsdrømmer Pris på det Sa jeg Mens jeg titta gjennom vinduet Drømte alltid om Alt jeg ville ha Men ikke fikk Menneskets kamp Jeg har arbeidsoppgaver som ikke kan gjøres av en maskin Jeg har ikke fått noen opplæring Jeg gjør mitt beste Jeg spyr Jeg Krav fra kollega Hun var som gift Trudde hu kunne overta Skravla med dansken Hver jævla dag Inni et glassbur Frivillig Alltid kontroll Kjære kollega, sa hun Ja Vi ringer til hjerneekseperten Han kan ta tak Skriv fagrapporten Mas mas mas Vafler med bismak Vafler, sa de Med glede De var fettete som få Og alle kjente vrede Loppemarked Sang hun Ja Det smakte jeg i dag Hilsen L@yne Anonymous poster hash: 8fed7...930 Elsker Menneskets kamp. Liker diktene dine. Fortsett med dette😊 Anonymous poster hash: 960b5...ea0
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #39 Skrevet 30. april 2016 Faktisk festligere! Mener du det? Noe jeg kan satse på? En vei som humorpoet?☺️ Anonymous poster hash: 9db43...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå