Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #1 Skrevet 28. april 2016 Hvordan gikk det og har dere noen anbefalinger? Anonymous poster hash: 59f3b...a49
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #3 Skrevet 28. april 2016 😂 Anonymous poster hash: eb36a...3ae Hvorfor ler du av meg? Anonymous poster hash: 59f3b...a49
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #4 Skrevet 28. april 2016 😂 Anonymous poster hash: eb36a...3ae Du ler nok fordi du synes hi er dum. Jeg synes DU er dummere som bruker disse latterlige smileysene. Er du 14 år i hodet? HI. Jeg brukte det en gang i desperasjon da katten hadde vært borte i tre uker. Dessverre pratet dama bare vås. Jeg ville ikke brukt penger på det selvom man i desperasjon vil prøve alt. Det er kyniske folk som tjener mye penger på redde og desperate mennesker. Hva/hvem er det du savner? Anonymous poster hash: 84d89...e7c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #5 Skrevet 28. april 2016 Ja, i desperasjon gjorde vi det. Hun sa at katten vår hadde gått seg vill og befant seg i et område noen hundre meter unna huset vårt. Vi kunne trøste oss med at han i alle fall ikke var innestengt. Vi fant ham innestengt i nabogarasjen.. Kostet meg 400 kroner, så jeg ser på det som en erfaring. Jeg skjønner at du har behov for å gjøre ALT for å finne dyret ditt. Dessverre er det mange som skor seg på desperasjon.. Det finnes sikkert seriøse der ute, men også mange som ikke har et fnugg av evner.. Anonymous poster hash: 2e2e0...a0c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #6 Skrevet 28. april 2016 Du ler nok fordi du synes hi er dum. Jeg synes DU er dummere som bruker disse latterlige smileysene. Er du 14 år i hodet? HI. Jeg brukte det en gang i desperasjon da katten hadde vært borte i tre uker. Dessverre pratet dama bare vås. Jeg ville ikke brukt penger på det selvom man i desperasjon vil prøve alt. Det er kyniske folk som tjener mye penger på redde og desperate mennesker. Hva/hvem er det du savner? Anonymous poster hash: 84d89...e7c Jeg savner min kjære elskede kattepus. Fikk du katten din tilbake? Anonymous poster hash: 59f3b...a49
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #7 Skrevet 28. april 2016 Ja, i desperasjon gjorde vi det. Hun sa at katten vår hadde gått seg vill og befant seg i et område noen hundre meter unna huset vårt. Vi kunne trøste oss med at han i alle fall ikke var innestengt. Vi fant ham innestengt i nabogarasjen.. Kostet meg 400 kroner, så jeg ser på det som en erfaring. Jeg skjønner at du har behov for å gjøre ALT for å finne dyret ditt. Dessverre er det mange som skor seg på desperasjon.. Det finnes sikkert seriøse der ute, men også mange som ikke har et fnugg av evner.. Anonymous poster hash: 2e2e0...a0c Ja, var det jeg fryktet. Savner katten min veldig og har lett overalt. Lurer på hvordan man finner en seriøs en. 😩 Anonymous poster hash: 59f3b...a49
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #8 Skrevet 28. april 2016 Jeg savner min kjære elskede kattepus. Fikk du katten din tilbake? Anonymous poster hash: 59f3b...a49 Ja, etter fire LANGE uker. Han er kastrert og hjemmekjær. Ikke likt han å stikke av. Jeg ringte kattehuset og spurte om råd fra de om katter og adferd. Det hjalp mest og var gratis. Det de sa stemmer mye bedre enn det dyretolken sa. De sa at enten er han sperret inne. Så vi undersøkte alle muligheter, men alle steder det var mulig han var tomme. Eller han kunne være jaget av en annen dominant katt. Min katt som er kastrert vil da flykte for livet, naturlig adferd er at de da ikke tør komme frem. Den kan ligge å trykke under en veranda eller et annet sted i skjul i dagevis uten vått og tørt. Den vil ikke komme frem med mindre du står rett ved siden av og lokker. De vil da komme hjem til slutt men det kan ta lang tid. Da han kom hjem var han radmager og slapp. Han var litt dehydrert men veterinær sa han ville klare å ordne det selv ganske raskt. Han ble seg selv etter tre/fire dager. Føler med deg. Hva har du gjort til nå? Hvor lenge har den vært borte? Anonymous poster hash: 84d89...e7c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #9 Skrevet 28. april 2016 Ja, etter fire LANGE uker. Han er kastrert og hjemmekjær. Ikke likt han å stikke av. Jeg ringte kattehuset og spurte om råd fra de om katter og adferd. Det hjalp mest og var gratis. Det de sa stemmer mye bedre enn det dyretolken sa. De sa at enten er han sperret inne. Så vi undersøkte alle muligheter, men alle steder det var mulig han var tomme. Eller han kunne være jaget av en annen dominant katt. Min katt som er kastrert vil da flykte for livet, naturlig adferd er at de da ikke tør komme frem. Den kan ligge å trykke under en veranda eller et annet sted i skjul i dagevis uten vått og tørt. Den vil ikke komme frem med mindre du står rett ved siden av og lokker. De vil da komme hjem til slutt men det kan ta lang tid. Da han kom hjem var han radmager og slapp. Han var litt dehydrert men veterinær sa han ville klare å ordne det selv ganske raskt. Han ble seg selv etter tre/fire dager. Føler med deg. Hva har du gjort til nå? Hvor lenge har den vært borte? Anonymous poster hash: 84d89...e7c Han har vært borte i 8 dager. Han er en kastrert hannkatt som akkurat hadde begynt å være ute. Han er chippet og har katteluke. Holdt seg alltid rett rundt huset her og kom alltid når jeg ropte og ristet på en boks med tørrfôr. Jeg har lett, lett og lett. Jeg har ropt og lokket. Jeg har etterlyst på Facebook og hengt opp lapper på lyktestolper. Jeg har ringt på mange dører og fått folk til å åpne garasjen sin. Er helt desperat nå. Lille babyen min... 😢😢😢 Anonymous poster hash: 59f3b...a49
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #10 Skrevet 28. april 2016 Han har vært borte i 8 dager. Han er en kastrert hannkatt som akkurat hadde begynt å være ute. Han er chippet og har katteluke. Holdt seg alltid rett rundt huset her og kom alltid når jeg ropte og ristet på en boks med tørrfôr. Jeg har lett, lett og lett. Jeg har ropt og lokket. Jeg har etterlyst på Facebook og hengt opp lapper på lyktestolper. Jeg har ringt på mange dører og fått folk til å åpne garasjen sin. Er helt desperat nå. Lille babyen min... 😢😢😢 Anonymous poster hash: 59f3b...a49 Da er den kanskje ikke så gammel? Fikk beskjed at litt yngre kastrerte katter kunne være litt mer eventyrlystne og vandre. Hvordan er været hos dere? Siden han er chippet vil du bli varslet om han blir funnet død. Fælt for deg å lese sikkert men de har gode rutiner på å varsle eier om de blir plukket opp langs veien. At du ikke har hørt noe er et godt tegn. Har du lett i busker og kratt langs veiene? Ellers har jeg ikke noen gode råd enn å håpe. Som sagt var min late gamle mann borte i fire uker. Anonymous poster hash: 84d89...e7c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #11 Skrevet 28. april 2016 Da er den kanskje ikke så gammel? Fikk beskjed at litt yngre kastrerte katter kunne være litt mer eventyrlystne og vandre. Hvordan er været hos dere? Siden han er chippet vil du bli varslet om han blir funnet død. Fælt for deg å lese sikkert men de har gode rutiner på å varsle eier om de blir plukket opp langs veien. At du ikke har hørt noe er et godt tegn. Har du lett i busker og kratt langs veiene? Ellers har jeg ikke noen gode råd enn å håpe. Som sagt var min late gamle mann borte i fire uker. Anonymous poster hash: 84d89...e7c Ja, jeg føler jeg har sett overalt. Katter er jo ikke usynlige, så noen må jo få øye på han før eller senere. Været er OK. 10-12 gr om dagen, 3-4 gr om natten. Jeg gir ikke opp håpet. Mistet en katt i høst også, så føler jeg har litt vel mye uflaks. 😿 Anonymous poster hash: 59f3b...a49
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #12 Skrevet 28. april 2016 Ja, jeg føler jeg har sett overalt. Katter er jo ikke usynlige, så noen må jo få øye på han før eller senere. Været er OK. 10-12 gr om dagen, 3-4 gr om natten. Jeg gir ikke opp håpet. Mistet en katt i høst også, så føler jeg har litt vel mye uflaks. 😿 Anonymous poster hash: 59f3b...a49 Gode tanker til deg. Han dukker nok opp snart og lurer på hvorfor det ikke er fersk mat i skålen. Anonymous poster hash: 84d89...e7c
Gjest Stjerneklart Skrevet 28. april 2016 #13 Skrevet 28. april 2016 (endret) En i familien min har vel det, på en måte. Ikke dyretolk da, men en synsk person. Og ja, det funket visst, og det på første "forsøk" Denne damen tok ikke betalt. Det var vel en venn av en venn eller noe, som gjorde det av ren godhet. Endret 28. april 2016 av Stjerneklart
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #14 Skrevet 28. april 2016 Et tips, som var det som gjorde susen for oss. Heng opp lapper om forsvunnet katt, og del ut løpesedler i postkassene. Oppfordre til å lete i garasjer, uteboder, under terrasser osv. Og gi en finnerlønn. I nabolaget vårt gikk det sport for barna i å lete etter katten, og etter to dager kom naboen på døra. De hadde funnet pusen i garasjen. De hadde vært på hytta, men hadde fått telefon fra noen som hadde sett løpesedlene om at de måtte sjekke garasjen med en gang de kom hjem. Jeg har aldri vært så lettet, tror jeg Anonymous poster hash: 2e2e0...a0c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #15 Skrevet 28. april 2016 Hør med Linda Tollefsjord. Hun har blogg med samme navn, kan sikkert kontakte henne der. Anonymous poster hash: ffd5a...41a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2016 #16 Skrevet 28. april 2016 Min pus forsvant også og jeg var helt ifra meg. Ringte dyretolk, men hun kunne ikke si noe konkret så det hjalp lite. Hang opp lapper og det var det som hjalp. Det viste seg at hun hadde blitt lokket med av noen skolejenter hjem til dem. De trodde hun ikke hadde noe hjem og holdt henne der.. Hun var chippet, men chippen hadde ikke blitt registrert ordentlig, så det hjalp lite.. Anonymous poster hash: 00b7d...e59
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #17 Skrevet 29. april 2016 Hvis du fulgte med på skolen så lange som halveis ut i første klasse da du var 6/7 år, vet du at dette bare er det tulleste tullball. Nix, nada. Det er kun folk med den aller laveste intelligens, og da snakker vi barnehagenivå, som kan finne på å tenke at dette kan ha noe for seg. Anonymous poster hash: 76a94...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå