Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vårt 1. forsøk ble i går avbrutt etter/under egguthenting da de ikke fant egg lenger.. De var fine fredag, ovitrelle ble satt mandag kveld, og eggene var borte onsdag. Jeg har tatt Synarela hele løpet, frem til Ovitrelle ble satt. Legen sa det var sjeldent, men de hadde sett det før.

Er dere andre som har opplevd det?

Neste forsøk skal jeg ikke bruke nesespray, men en annen medisin jeg ikke fikk navnet på. Den kom i sprøyteform. Jeg vil også få ekstra tett oppfølging før egguthentingen. (Hadde 3 ultralyder nå når jeg gikk på Menopur pga PCOS)

Fortsetter under...

Jeg har desverre ingen svar på det du lurer på siden vi ikke har kommet igang med første runde ivf enda. Men jeg bare lurer på , når forsøket blir avbrutt på denne måten , telles det da som ett av de 3 forsøkene ? Det er jo skikkelig kjipt I tilfelle ... 😯

Jeg har desverre ingen svar på det du lurer på siden vi ikke har kommet igang med første runde ivf enda. Men jeg bare lurer på , når forsøket blir avbrutt på denne måten , telles det da som ett av de 3 forsøkene ? Det er jo skikkelig kjipt I tilfelle ... 😯

Det telles ikke som et forsøk før du har hatt innsett.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...